“Gatekjøkkenmat til restaurantpriser”

Klepp Bistro
Vurdert som nr. 2 av 10 Restauranter i Kleppe
Kjøkken: Pizza, Grill
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Koselig plass, men gatekjøkkenmat til restaurantpriser frister ikke til nytt besøk. Vi spiste grillet halv kylling (kr. 220) og kebab i pita (kr. 125). Pitaen var dynket i thousand island dressing. Annen middag lå mellom kr. 250-325. Da kan man heller gå på en god restaurant i Sandnes eller Stavanger. Her må enten kvaliteten på maten opp eller prisene betydelig ned.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, tseverinsen

Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Her er det mye godt å velge i og hyggelig betjening. Vi benytter oss også til tider av takeaway.
Mine favoritter: Plankebiff, pizza: Klepp spesial og rulle kebab

1  Takk, Irene T
Anmeldt 17. desember 2018

Utrolig hyggelig betjening, alltid et smil på lur! Og kebaben... Oioi! Den er så god! Anbefales på det sterkeste! Ta gjerne litt ekstra chilli+hvitløk - du angrer ikke!

Takk, Noocyte
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte biff Mexicana og pepperbiff, begge servert med fløtegratinerte poteter. Indrefileten var perfekt stekt ut fra våre individuelle ønsker, og så mør at man nærmest kunne spist den med skje! God service, hyggelig og imøtekommende betjening som ga oss en flott opplevelse! Klepp Bistro anbefales på det varmeste, og vi skal garantert tilbake

Takk, MonaSylvi
Anmeldt 15. oktober 2018

Helt grei plass å spise ,typisk bistromat hverken mer eller mindre. Rene fine toaletter. Litt kald trekk når inngangsdøren går opp uansett hvilket bord du sitter på.

Takk, elisabethgrude

Reisende som så på Klepp Bistro, så også på

Har du vært i Klepp Bistro? Del dine erfaringer!