“Veldig bra igjen”
Anmeldelse av Edestava

Edestava
Vurdert som nr. 3 av 10 Restauranter i Kleppe
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Jeg prøvde denne hyggelige plassen på nytt og var like fornøyd som sist gang i 2015 :) Vi spiste herlig komlemiddag, faktisk en av de beste komlemiddagene jeg har spist :) Solide porsjoner og bra med tilbehør. Herlig stappe og god konsistens og kvalitet i råvarene. Ta ruren innom denne koselige plassen!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Norw50

Anmeldt 15. oktober 2018

Helt grei plass å spise. Her får du norsk husmannskost. Maten er god og porsjonene er store.Stolene er ikke de beste, så det er ikke en plass du sitter lenge for å kose deg.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, elisabethgrude
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Ekte husmannskost og tradisjonell mat serveres her, men du kan og få mer moderne mat som "sleden gris". (Jærsk for pulled pork )
Hyggelige lokaler som ligger i forlengelse av den svært gode slakteren Håland kjøtt.
Anbefales!

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, IngridBie
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg liker komle og det spiste jeg her. Nydelig mat, godt salt lammekjøtt og kjøttpølser. Komlene er sabla gode. Like gode som når svigermor lager. Kommer selvsagt tilbake. Noe høy pris, men mye mat for penga. Hyggelige lokaler og koselig betjening

Takk, ovebru63
Anmeldt 13. februar 2017 via mobile enheter

Vi var to venninner som spiste middag i Etestova på Klepp en kald fredag ettermiddag nylig. Den ene valgte kjøttkaker og den andre komler. Begge deler med deilig og nylaget tilbehør. Utrolig velsmakende.
Nylaget kaffe fulgte med i prisen som er grei nok. Skal det bemerkes noe negativt må det være at lokalet var noe kaldt denne fredagen. Bortsett fra velsmakende middag har Etestova lekre og reine garderober og toaletter. Stedet kan anbefales

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Anne Ø

Reisende som så på Edestava, så også på

Har du vært i Edestava? Del dine erfaringer!