“Verdensrekord i venting”

Legg det til.
Kokeliko Kaffebar
Vurdert som nr. 3 av 4 Restauranter i Bærums Verk
Anmeldt 3. august 2021

Jeg tok med min far på 95 på kafébesøk. Vi fant oss et bord ute, men ingen fjernet etterlatenskapene til forrige besøkende - det måtte vi gjøre selv. Bestilte to tunfisksmørbrød, og satte oss ute for å vente i det deilige været. Ventetiden ble lang. Flere ankomne etter oss fikk servering, men to damer ved siden av oss hadde faktisk ventet lengre enn oss. Det viste seg at deres bestilling ble delt ut til andre! Det må da gå an å få til et køsystem slik at de som har bestilt får først? Omsider, etter én time, kom våre etterlengtede tunfisksmørbrød, ledsaget av unnskyldninger fra servitrisen. Rettferdigheten skal skje fyldest; de var meget velsmakende og til en helt akseptabel pris. Men vi går nok heller på Baker Hansen på den andre siden av veien neste gang.

Takk, Frankofil53

Reisende som så på Kokeliko Kaffebar, så også på

Har du vært i Kokeliko Kaffebar? Del dine erfaringer!