“God middag, under middels dessert ”
Anmeldelse av Tataki

Tataki
Vurdert som nr. 2 av 28 Restauranter i Ski
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Spiste middag etter jobb. Middagen, rød carry var veldig god med mye smak. Spist den flere ganger, meget god .
Spiste creme brulee som ikke stod i stil. Smakløs og seig. Den trekker ned.
Ellers en hyggelig atmosfære og hyggelig betjening.

Takk, andrehaeraas

1923 av 95 anmeldelser

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Vi elsker maten, har spist her regelmessig siden de åpnet. Det smaker alltid fantastisk og prisene er ok. Men kundeservice er ikke eksisterende, etter du har fått maten ser du ikke kelneren igjen. Må selv gå å spørre om vi kan få dessert meny, etter at dette har skjedd gjentatte ganger spiser vi der sjeldent. Dette er kun pga service da vi før spiste der til alle anledninger.

2  Takk, imh515
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

God, varm og passe spicy thaimat i trivelige omgivelser midt i Ski sentrum. God plass en hverdagskveld kunne gi rom for litt mer oppmerksomhet underveis (skjenking av vi, etterfylling av vann). Muzaken ble også litt enerverende. Likevel: Value for money! Anbefales!

Takk, magnen2018
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj, rød karri. Kjempe god med masse smak. Maten kommer raskt og.ingentomg å utsette på betjeningen.
Anbefales

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, andrehaeraas
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Jeg har spist på Tataki flere ganger og det er alltid god mat, hyggelig betjening og fin atmosfære

Dato for besøk: juni 2018
Takk, joachimhoff

Har du vært i Tataki? Del dine erfaringer!