“Imponerende”
Anmeldelse av No4 Restaurant & Bar

No4 Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 4 av 27 Restauranter i Ski
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Var her for en god lunsj med kolleger.
Førsteinntrykket er godt, lokalene er fine og lokasjonen god. Deretter er det ikke mye positivt. Servitørene har nok sin første dag på jobb, det skal ikke de klandres for. Litt opplæring her så kan dette bli bra. Maten er derimot forferdelig. Spiste «hjemmelagde» karbonader. De er så langt unna hjemmelagde, og smaken er grusom. Summerer man dette får man fine lokaler, dårlig service, dårligere mat til en altfor høy pris.

Jeg vil i fremtiden gjøre alt jeg kan for å slippe et nytt besøk her.

5  Takk, PetLys

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Restauranten serverer svært god og velsmakende mat, men servitørene virker uerfarne og lite oppmerksomme. Tok lang tid å få meny og deretter å få bestilt. Regner med at service blir bedre med tiden - kan anbefale restauranten til tålmodige gjester.

Takk, Janna H
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Har rukket 4 besøk her siden åpningen i august. Maten er god men til den prisklassen må nivået opp.
Servitørene er enten totalt fraværende eller stresset og overhygglig tilstede. De må strukturere seg mer og følge bedre med sine gjester.Skal jeg bli stamgjest her på det skje endringer. Men utrolig flott med nytt spisested i Ski.

3  Takk, Ella8matogglede
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Nytt og spennende sted i Ski. Har spist her flere ganger allerede, og det vil bli flere besøk. Maten er velsmakende og tydelig lagd fra bunnen av.
Variert meny med noe for de fleste.
Til lunsj vil jeg absolutt anbefale No4 sandwich med porschert egg. Fantastisk sammensetning av ingredienser.
De serverer også noen veldige gode cocktails og interiøret gjør at dette passer både som en formell restaurant men også stedet kun for en cocktail eller to.
Artig at de har beholdt endel av det gamle interiøret fra sen gang det var bank i lokalene.
Ett besøk anbefales på det varmeste.

Takk, Steriks
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde en hyggelig kveld, både store og små. God mat og gode drinker. Hyggelig og engasjert personale. Lokalene har blitt kjempefine! Litt dyrt, ellers meget bra. Ski trengte virkelig et slikt sted

Dato for besøk: august 2018
Takk, HenrikP17NO

Reisende som så på No4 Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i No4 Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!