“Super mat å flinke folk. Litt for en hver.”
Anmeldelse av No4 Restaurant & Bar

No4 Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 4 av 28 Restauranter i Ski
Anmeldt 6. november 2018

Dette er jo bare et supert sted. Hyggelig både i første etasje og i HVELVET (kjelleren) vist du vil ha lit selskap eller privat. Jeg har testet begge plasser å det er perfekt. Dette er den beste plassen i Ski i øyeblikket å spise å ta et glass øl.
Både som turist å beboer i SKi.
Kan anbefales på det sterkeste å teste ut litt større meny.
Terningkast 6

1  Takk, 130perb

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Restauranten serverer svært god og velsmakende mat, men servitørene virker uerfarne og lite oppmerksomme. Tok lang tid å få meny og deretter å få bestilt. Regner med at service blir bedre med tiden - kan anbefale restauranten til tålmodige gjester.

Takk, Janna H
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Har rukket 4 besøk her siden åpningen i august. Maten er god men til den prisklassen må nivået opp.
Servitørene er enten totalt fraværende eller stresset og overhygglig tilstede. De må strukturere seg mer og følge bedre med sine gjester.Skal jeg bli stamgjest her på det skje endringer. Men utrolig flott med nytt spisested i Ski.

3  Takk, Ella8matogglede
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Nytt og spennende sted i Ski. Har spist her flere ganger allerede, og det vil bli flere besøk. Maten er velsmakende og tydelig lagd fra bunnen av.
Variert meny med noe for de fleste.
Til lunsj vil jeg absolutt anbefale No4 sandwich med porschert egg. Fantastisk sammensetning av ingredienser.
De serverer også noen veldige gode cocktails og interiøret gjør at dette passer både som en formell restaurant men også stedet kun for en cocktail eller to.
Artig at de har beholdt endel av det gamle interiøret fra sen gang det var bank i lokalene.
Ett besøk anbefales på det varmeste.

Takk, Steriks
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde en hyggelig kveld, både store og små. God mat og gode drinker. Hyggelig og engasjert personale. Lokalene har blitt kjempefine! Litt dyrt, ellers meget bra. Ski trengte virkelig et slikt sted

Dato for besøk: august 2018
Takk, HenrikP17NO

Reisende som så på No4 Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i No4 Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!