“Det var godt, og mange smil”
Anmeldelse av No4 Restaurant & Bar

No4 Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 4 av 28 Restauranter i Ski
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Første gang jeg prøver restauranten. Bestilte bord, og fikk ganske rask respons med bekreftelse. Ble møtt av smilende ansatte og fine lokaler. Skiller seg ut i forhold til de andre spisestedene i Ski pr. nå. No4 har en ikke veldig stor meny, men varierende og med flere alternativer jeg gjerne ville smake. Følge mitt bestilte kyllingfilet og and. Vi var alle 3 fornøyd med maten. Til dessert bestilte vi sjokoladefondant. Den var god, men kunne gjerne vært litt råere inni. All maten var pent presentert. Kelnere var flinke til og følge oss opp og var blide og smilende. Kommer gjerne tilbake igjen.

Takk, 742kristinl

Anmeldt 6. november 2018

Dette er jo bare et supert sted. Hyggelig både i første etasje og i HVELVET (kjelleren) vist du vil ha lit selskap eller privat. Jeg har testet begge plasser å det er perfekt. Dette er den beste plassen i Ski i øyeblikket å spise å ta et glass øl.
Både som turist å beboer i SKi.
Kan anbefales på det sterkeste å teste ut litt større meny.
Terningkast 6

1  Takk, 130perb
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Restauranten serverer svært god og velsmakende mat, men servitørene virker uerfarne og lite oppmerksomme. Tok lang tid å få meny og deretter å få bestilt. Regner med at service blir bedre med tiden - kan anbefale restauranten til tålmodige gjester.

Takk, Janna H
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Har rukket 4 besøk her siden åpningen i august. Maten er god men til den prisklassen må nivået opp.
Servitørene er enten totalt fraværende eller stresset og overhygglig tilstede. De må strukturere seg mer og følge bedre med sine gjester.Skal jeg bli stamgjest her på det skje endringer. Men utrolig flott med nytt spisested i Ski.

3  Takk, Ella8matogglede
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Nytt og spennende sted i Ski. Har spist her flere ganger allerede, og det vil bli flere besøk. Maten er velsmakende og tydelig lagd fra bunnen av.
Variert meny med noe for de fleste.
Til lunsj vil jeg absolutt anbefale No4 sandwich med porschert egg. Fantastisk sammensetning av ingredienser.
De serverer også noen veldige gode cocktails og interiøret gjør at dette passer både som en formell restaurant men også stedet kun for en cocktail eller to.
Artig at de har beholdt endel av det gamle interiøret fra sen gang det var bank i lokalene.
Ett besøk anbefales på det varmeste.

Takk, Steriks

Reisende som så på No4 Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i No4 Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!