“God mat, men svært dårlig service”
Anmeldelse av No4 Restaurant & Bar

No4 Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 5 av 27 Restauranter i Ski
Anmeldt 19. desember 2018

Vi var en gruppe på 9 personer som hadde forhåndsbestilt bord. Ingen som ønsket oss velkommen. Etter en halv time måtte en i følget gå bort til bardisken for å be om menyer og drikke. Utsolgt for enkelte retter på menykartet. Under måltidet var det ingen oppfølging med for å etterbestille drikke. Ved dessertbestilling glemte servitøren å spørre to i følget om de skulle ha dessert, og den ene som hadde bestilt fikk ikke desserten. Maten var god, men alltid vært på en restaurant med så dårlig service. Antar at dette henger sammen med at servitørene er ungdommer som ikke har tilstrekkelig opplæring.

3  Takk, JohnS1667

Anmeldt 15. desember 2018

Flotte lokaler og lekkert interiør var en god start! Generøse porsjoner og god mat som ble servert pent anrettet. Servicen var vennlig, men til tider svært treg. Jeg vil tro at det skyldtes at det ble ganske fullt av gjester i løpet av den tiden vi var der. Vi kommer gjerne tilbake hit! Vi prøvde både julemat og fra a-la-carte menyen,også desserter.

1  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Det var et fint lokalet, men man kunne ikke fjerne f.eks løk eller tomat dersom du ikke liker det...

Takk, TobiasLauritzen
Anmeldt 11. desember 2018

Servicen var fremragende. Alt annet enn amatørmessig som fler beskriver det. Maten var god, spesielt burgeren som jeg bestilte. Ser mange klage på karbonadene, selv har jeg ikke prøvd de. Jeg spiste med familie og alle var veldig fornøyd! Dette var en vellykket kveld!

1  Takk, KareIsaksen
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

12 venner som var samlet til middag. Eget bord i det gamle bankhvelvet til DNB i Ski. Flotte lokaler. God mat og vin, gjennomsnittlige priser. Veldig bra service og oppfølging av kelner. En vellykket kveld, vi kommer igjen. Trengte et bra spisested i Ski.

1  Takk, carlth0rer

Reisende som så på No4 Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i No4 Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!