“Ski's beste restaurant! ”
Anmeldelse av No4 Restaurant & Bar

No4 Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 4 av 28 Restauranter i Ski
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste nydelig Kveite og Indrefilet og flambert laks til forrett.. Helt nydelig begge deler, perfekte smakskombinasjoner og veldig godt! Nr 4 har slått seg sammen med Raabiten sushi med det beste fra begge. Deilige cocktails, Amaretto Sour anbefales på det sterkeste!

Takk, Elisabeth B

Anmeldt 4. oktober 2020

Det er hyggelig å kunne støtte opp under reiseilvet i egen kommune og No4 er et hyggelig bekjentskap der kjøkkenet holder høyt nivå og kan måle seg med det meste i Oslo.

Serveringspersonalet holder dessverre ikke samme høye standard og dette trekker ned helhetsinntykket. Hvorfor kan ikke noen bare lære dem de mest grunnleggende ferdighetene, det bør være fort gjort! Noen eksempler: Vin skal trekkes opp ved bordet, og ikke minst skal den sjenkes! Når telyset går ut tennes det et nytt uten at gjestene må spørre om det og når glass fra forretten er tømt, skal de fjernes før det sjenkes ny vin.

Vinen til hovedretten skal selvsagt serveres samtidig med eller evt. før denne serveres. Jeg er ikke jålete på smaking på forhånd, men egentlig hører det med og bare å sette flaken (som er trukket opp utenfor gjestenes synsfelt) på bordet, er simplelthen ikke godt nok. Her fremstår serveringen dessverre litt som om det var et 10-klasse ball der elevene serverer hverandre.

Ut over det hadde vi en hyggelig kveld med gode venner, men jeg forventer likevel bedre ved neste besøk!

2  Takk, Knut O
Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

For å begynne med det positive: maten var grei nok! Fiskesuppen varm og litt for salt, men ellers god. Lammekassserollen holdt også bra standard. Og restauranten var full på en torsdagskveld. Da er det uforståelig at kjøkkenet stenger kl 20! Og når man bestiller en flaske vin er det vanlig at den åpnes ved bordet, ikke at man serveres to fylte glass og (etterhvert) en åpnet flaske (som det for øvrig aldri ble skjenket fra av noen kelner). Middelmådig service. To tips for å overleve videre: skolering av kelnere og forlenget åpningstid av kjøkkenet!

3  Takk, magnen2018
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Den servitøren som betjente oss luktet svette. Fikk også to Entrecote som var kalde og seige. Har spist der før, og da var det tipp topp. Kan virke som om de er blitt litt slappe. Ellers så er det fint lokale med god energi og lunhet. De kan stramme seg opp litt så blir det tipp topp igjen. Menyen kan med hell ha litt flere kjøttretter å by på. Korona avstanden ble heller ikke overholdt fra betjeningens side.

Takk, bj_rnk981
Anmeldt 31. august 2020 via mobile enheter

Overpriset mat og lite observante servitører. Satt lenge og ventet før vi fikk menyen før det igjen ble lang ventetid til vi fikk bestilt. Når man kjøper en hovedrett til 325,-kr forventer man ikke at poteter er noe man må bestille ved siden av så her måtte man bare ut med ytterligere 40kr for å få en komplett middag. Så nærmere 400kr for en hovedrett her er altfor for mye. Da burde man i det minste forvente at service og servering står i stil til prisen.
Når vi først fikk maten så var den veldig god, synd restauranten faller gjennom på alle andre punkter.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Copiloto78

Reisende som så på No4 Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i No4 Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!