“Grei mat - Dårlig service”
Anmeldelse av No4 Restaurant & Bar

No4 Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 4 av 28 Restauranter i Ski
Anmeldt 17. august 2021

Bestilte mat samtidig som bordkamerat. Han fikk sin mat etter 20 min, men da 45 min hadde gått og min mat enda ikke hadde kommet måtte vi gå for å rekke kino. Hadde da spurt etter maten ved to anledninger uten noen oppklaring. Det lille jeg smakte av bordkameraten sin mat var greit. Tok kontakt med restauranten i etterkant for å få refundert det som var betalt, men etter snart to uker har det enda ikke kommet et svar.

Takk, 508mortenj

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Ganske grei sushi, ikke topp ikke dårlig. Koselige lokaler som jeg så da jeg hentet vår sushi. Kan hende vi prøver igjen.

Takk, Reisefroken
Anmeldt 27. juli 2021

Skikkelig hyggelige folk som jobber her og veldig god mat. Tok noen drinker som er noen av de beste vi har smakt, og bartenderen var en stor favoritt blant oss. Bare god stemning.

Takk, celinet274
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste nydelig Kveite og Indrefilet og flambert laks til forrett.. Helt nydelig begge deler, perfekte smakskombinasjoner og veldig godt! Nr 4 har slått seg sammen med Raabiten sushi med det beste fra begge. Deilige cocktails, Amaretto Sour anbefales på det sterkeste!

Takk, Elisabeth B
Anmeldt 4. oktober 2020

Det er hyggelig å kunne støtte opp under reiseilvet i egen kommune og No4 er et hyggelig bekjentskap der kjøkkenet holder høyt nivå og kan måle seg med det meste i Oslo.

Serveringspersonalet holder dessverre ikke samme høye standard og dette trekker ned helhetsinntykket. Hvorfor kan ikke noen bare lære dem de mest grunnleggende ferdighetene, det bør være fort gjort! Noen eksempler: Vin skal trekkes opp ved bordet, og ikke minst skal den sjenkes! Når telyset går ut tennes det et nytt uten at gjestene må spørre om det og når glass fra forretten er tømt, skal de fjernes før det sjenkes ny vin.

Vinen til hovedretten skal selvsagt serveres samtidig med eller evt. før denne serveres. Jeg er ikke jålete på smaking på forhånd, men egentlig hører det med og bare å sette flaken (som er trukket opp utenfor gjestenes synsfelt) på bordet, er simplelthen ikke godt nok. Her fremstår serveringen dessverre litt som om det var et 10-klasse ball der elevene serverer hverandre.

Ut over det hadde vi en hyggelig kveld med gode venner, men jeg forventer likevel bedre ved neste besøk!

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Knut O

Reisende som så på No4 Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i No4 Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!