“No4 leverer”
Anmeldelse av No4 Restaurant & Bar

No4 Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 4 av 28 Restauranter i Ski
Anmeldt 23. august 2021

Fantastisk besøk på No4. Nydelig mat der vi alle fire var veldig fornøyde med maten. I tillegg verdens søteste og hyggeligste servitører. Absolutt en fulltreffer.

Takk, Geir V

Anmeldt 17. august 2021

Bestilte mat samtidig som bordkamerat. Han fikk sin mat etter 20 min, men da 45 min hadde gått og min mat enda ikke hadde kommet måtte vi gå for å rekke kino. Hadde da spurt etter maten ved to anledninger uten noen oppklaring. Det lille jeg smakte av bordkameraten sin mat var greit. Tok kontakt med restauranten i etterkant for å få refundert det som var betalt, men etter snart to uker har det enda ikke kommet et svar.

Takk, 508mortenj
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Ganske grei sushi, ikke topp ikke dårlig. Koselige lokaler som jeg så da jeg hentet vår sushi. Kan hende vi prøver igjen.

Takk, Reisefroken
Anmeldt 27. juli 2021

Skikkelig hyggelige folk som jobber her og veldig god mat. Tok noen drinker som er noen av de beste vi har smakt, og bartenderen var en stor favoritt blant oss. Bare god stemning.

Takk, celinet274
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste nydelig Kveite og Indrefilet og flambert laks til forrett.. Helt nydelig begge deler, perfekte smakskombinasjoner og veldig godt! Nr 4 har slått seg sammen med Raabiten sushi med det beste fra begge. Deilige cocktails, Amaretto Sour anbefales på det sterkeste!

Takk, Elisabeth B

Reisende som så på No4 Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i No4 Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!