“Sen lørdagslunsj”
Anmeldelse av No4 Restaurant & Bar

No4 Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 4 av 28 Restauranter i Ski
Anmeldt 11. september 2021

God mat og ypperlig oppfølging av vår servitør Line. God tapas, stor porsjon og god mat. Dette er over forventningene.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, martinj633

Anmeldt 23. august 2021

Fantastisk besøk på No4. Nydelig mat der vi alle fire var veldig fornøyde med maten. I tillegg verdens søteste og hyggeligste servitører. Absolutt en fulltreffer.

Takk, Geir V
Anmeldt 17. august 2021

Bestilte mat samtidig som bordkamerat. Han fikk sin mat etter 20 min, men da 45 min hadde gått og min mat enda ikke hadde kommet måtte vi gå for å rekke kino. Hadde da spurt etter maten ved to anledninger uten noen oppklaring. Det lille jeg smakte av bordkameraten sin mat var greit. Tok kontakt med restauranten i etterkant for å få refundert det som var betalt, men etter snart to uker har det enda ikke kommet et svar.

Takk, 508mortenj
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Ganske grei sushi, ikke topp ikke dårlig. Koselige lokaler som jeg så da jeg hentet vår sushi. Kan hende vi prøver igjen.

Takk, Reisefroken
Anmeldt 27. juli 2021

Skikkelig hyggelige folk som jobber her og veldig god mat. Tok noen drinker som er noen av de beste vi har smakt, og bartenderen var en stor favoritt blant oss. Bare god stemning.

Takk, celinet274

Reisende som så på No4 Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i No4 Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!