“Supert”
Anmeldelse av No4 Restaurant & Bar

No4 Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 4 av 27 Restauranter i Ski
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Veldig bra service. Fikk bord med en gang. Veldig utrolig sjapp mat. Og deilig kremet fiskesuppe. Burgeren var også en suksess. Kjempe god drikke: god atmosfære og pent lokale

Dato for besøk: september 2021
Takk, juliemp98

Anmeldt 11. september 2021

God mat og ypperlig oppfølging av vår servitør Line. God tapas, stor porsjon og god mat. Dette er over forventningene.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, martinj633
Anmeldt 23. august 2021

Fantastisk besøk på No4. Nydelig mat der vi alle fire var veldig fornøyde med maten. I tillegg verdens søteste og hyggeligste servitører. Absolutt en fulltreffer.

Takk, Geir V
Anmeldt 17. august 2021

Bestilte mat samtidig som bordkamerat. Han fikk sin mat etter 20 min, men da 45 min hadde gått og min mat enda ikke hadde kommet måtte vi gå for å rekke kino. Hadde da spurt etter maten ved to anledninger uten noen oppklaring. Det lille jeg smakte av bordkameraten sin mat var greit. Tok kontakt med restauranten i etterkant for å få refundert det som var betalt, men etter snart to uker har det enda ikke kommet et svar.

Takk, 508mortenj
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Ganske grei sushi, ikke topp ikke dårlig. Koselige lokaler som jeg så da jeg hentet vår sushi. Kan hende vi prøver igjen.

Takk, Reisefroken

Reisende som så på No4 Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i No4 Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!