“Kjempegod mat ”

Raabiten Sushi Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 28 Restauranter i Ski
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

All maten vi spiste var veldig god, spesielt tempura scampi salaten som er like god som den du får på Alex sushi! Vi kommer definitivt tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 617magdai

Anmeldt 19. januar 2019

Relativt nyetablert sushi restaurant. Kokken har tidligere jobbet i Omakase i Stavabger og presenterer blant annet en Omakase-meny. Utsøkt lekkert, men trenger forberedelse fra kokken og forhåndsbestilling på denne menyen anbafeles.Servers 8 retter, som lages spesielt for deg, med dagens råvarer. Svært hyggelig betjening. Smalte ikke noe annet enn Omakase, men alt så lekkert ut.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 272gunnarh
Anmeldt 15. mars 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: mars 2019
Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: mars 2019

Reisende som så på Raabiten Sushi Restaurant, så også på

Har du vært i Raabiten Sushi Restaurant? Del dine erfaringer!