“Hovedrett 2,5 time etter ankomst. ”
Anmeldelse av Egon Ski

Egon Ski
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Ski
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Hva skal man si. Man kommer en stor gjeng. Alt er reservert og menyen er låst, så de ansatte vet hva alle skal ha og burde hatt god tid til å forberede seg.
Forretten, bruschetta, kommer med en meget stusselig liten stripe av noe som minner om en tomatbit. Ellers helt Ok brødskive med ost, ruccula, balsamico og litt pesto.
Hovedretten var Black and white. De første mottok kald mat og de siste fikk mat når alle andre for lengst var ferdige med å spise. 2,5 time etter ankomst. Her ble det mange som spiste alene ved bordene. Det positive med maten til de siste var at den var varm og godt tilberedt i motsetning til de første som fikk kald, overstekt og understekt kjøtt og tydelig masseprodusert mat uten kvalitetssikring av hver tallerken.
Dessert var oreokake. Kaka var så som så, servert med en veldig kunstig jordbærsaus. Isen manglet på alles tallerken.

Anbefaler ingen å dra på Egon i Ski som stor gruppe. Dette klarte de absolutt ikke! Selv med god tid til å forberede seg på at vi kom.

Takk, megselv1

2024 av 168 anmeldelser

Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Kanskje Ski som episenter for gourmet mat er og overdrive, og Egon Ski gjør strengt tatt ikke med på og øke den opplevelsen. Selv om betjeningen er "høffelig" nok med forbehold om at de ikke tåler litt "trykk" før de går i stå, er maten en "lunken" sak. BLT'en består vell strengt tatt mer av luft en BL og T, mens barneburgeren består av en middelmådig stykke gjennomstekt uidentifisert kjøtt, med tørt brød.
På pluss siden er pizza buffé'en helt grei, og holder en snitt standar for alle pizza buffé'er.
Med nye spisesteder i Ski, er nok Egon nødt til og løfte på kvaliteten både på mat og service om de skal få kunder til og komme tilbake.
Det frister ikke og komme tilbake med det første.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Jon R
Anmeldt 8. juli 2018

Å anmelde Egon-restauranter er vel noe av det kjedeligste og bortkastete jeg gjør, så hvorfor gjør jeg det...? Men jeg har nå engang besøkt en ny Egon-restaurant og velger å anmelde den. Ikke mye å si egentlig; bakt potet med bacon og mais som var nærmest kald, taco som var helt og fullstendig smakløs. Det er som jeg har sagt tidligere: fabrikkmat til restaurantpris. Ikke bra overhodet. Så hvorfor gikk jeg dit...? Det var dessverre det eneste alternativet for min del der og da. Angrer meg fortsatt.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Karsten S
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Som man kan forvente seg når man er på Egon og spiser, god mat men litt dyrt.
Fine resultater og fint interiør

Dato for besøk: juli 2018
Takk, p_l_242
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Lang ventetid tok en time før vi fikk maten, selv om det ikke var mange i restauranten. Når maten endelig kom så var den kald. Burde vært bedre service og kvalitet når prisene er såpass stive.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Jon G

Reisende som så på Egon Ski, så også på

Har du vært i Egon Ski? Del dine erfaringer!