“Helt ok mat, men bra service. ”
Anmeldelse av Egon Ski

Egon Ski
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Ski
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Maten er i grei Egon stil; mange av smakene minner litt om halvfabrikat. Men god restaurant når man har med barn. Servicen på Egon i Ski er veldig god, så de veier litt opp for at maten bare er midt på treet.

2  Takk, Cili_SE

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Egon er egon,du vet hva du får som på peppes,mac donald's osv...,ok dessert,men dårlig irish coffee.

Takk, einaraleksandersen
Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

God mat fin atmosfære.
Personalet var imøtekommende,
Det eneste om man skal si noe er at de ikke sier 20 min til maten kommer og at den da ikke kommer før 50 minutter etter at de sa det..
Barna har en tendens til og legge merke til hva man sier og da reagerer de også når det tar lengre tid.
Det var det eneste som var negativt med besøke.
Men velger allikevel og gi en god karakter til Egon på Ski

1  Takk, Klovnen
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Før var Egons et supert sted med bra mat og ok priser.? Nå er det blitt dyrt å maten blitt dårligere.? Ikke vet jeg, men noe er feil med dette.? Får en regning på 1000 pluss hver gang og da er ikke maten i nærheten av kvaliteten. Dette er en kaffe å regne for meg, å jeg synes de virkelig kunne lagt seg i Selen for å laget bedre mat til den prisen.
Nårman betaler 168,- og 44 for et glassbrus så forventer man at den skal være god og skikkelig laget.???
Vet at Ski er et lite sted med få folk, men kvalitet hadde de før.? Alt for dyr mat ala kvalitet. Terningkast 2️⃣

1  Takk, 130perb
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Hva skal man si. Man kommer en stor gjeng. Alt er reservert og menyen er låst, så de ansatte vet hva alle skal ha og burde hatt god tid til å forberede seg.
Forretten, bruschetta, kommer med en meget stusselig liten stripe av noe som minner om en tomatbit. Ellers helt Ok brødskive med ost, ruccula, balsamico og litt pesto.
Hovedretten var Black and white. De første mottok kald mat og de siste fikk mat når alle andre for lengst var ferdige med å spise. 2,5 time etter ankomst. Her ble det mange som spiste alene ved bordene. Det positive med maten til de siste var at den var varm og godt tilberedt i motsetning til de første som fikk kald, overstekt og understekt kjøtt og tydelig masseprodusert mat uten kvalitetssikring av hver tallerken.
Dessert var oreokake. Kaka var så som så, servert med en veldig kunstig jordbærsaus. Isen manglet på alles tallerken.

Anbefaler ingen å dra på Egon i Ski som stor gruppe. Dette klarte de absolutt ikke! Selv med god tid til å forberede seg på at vi kom.

Takk, megselv1

Reisende som så på Egon Ski, så også på

Har du vært i Egon Ski? Del dine erfaringer!