“Hyggelig sted for en drink”
Anmeldelse av Bowlers Restaurant & Bar

Bowlers Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 9 av 28 Restauranter i Ski
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Kort avstand fra hotellet, og beliggende blant flere vannhull. Hyggelig lokale og godt utvalg av drikke. Spiste ikke, så hvordan maten er vet vi ikke.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 272gunnarh

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Vært her mange ganger og spist litt forskjellig. Som regel grei servering med hyggelige servitører. Menyen er litt blandet, med varierende hell. Nå prøvde jeg Bowlers Burger, men denne var skikkelig kjedelig. Velg heller noe annet...

Takk, 742kristinl
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Helt ok for og drikke da de har litt utvalg på øl.
Men maten er ikke mye og skryte av.
Dog fint og kunne sitte ute.

Dato for besøk: august 2018
Takk, p_l_242
Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Helt OK burger, men ikke noe mer. Men servicen bør de jobbe med, og når det også står «under opplæring» på servitøren så skjønner vi at hun har mye å lære!!! Det er ihvertfall lurt å begynne med å være hyggelig mot gjestene.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, UnniLL
Anmeldt 17. februar 2018 via mobile enheter

Var her etter ett show og biffen her er på nivå hvis ikke bedre en bighorn... og når du legger på sausen og tilbehøret , så kan ikke dette bli så mye bedre . Bare å nyte biffen .

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, johnmV7661VH

Reisende som så på Bowlers Restaurant & Bar, så også på

Har du vært i Bowlers Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!