“Utrolig dårlig ”

Nom - deli, dining & food to go
Vurdert som nr. 24 av 27 Restauranter i Ski
Beskrivelse: NOM er et spisested med masse godt på menyen, tilpasset mennesker i alle aldre og situasjoner. Vi har retter som passer godt som take- away, kjapp lunsj eller en god og lang middag.
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Nye eiere, så jeg vet ikke hva denne cafeen heter per juli 2020, men IKKE gå dit. Helt utrolig dårlig mat. Sliderne på barnemenyen var brent og tørre. Salat med kylling og nudler smakte grusomt! Smårett med vårrull osv virket gammel. Her er det dårlig standard. Jeg skal aldri hit igjen. Har vært her tidligere, men da var det en brukbar cafe. Nå er det stedet for restemat på tallerken. Du burde få betalt for å spise her.

Takk, April-Elin

Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Nom ligger på Ski storsenter. Stort lokale med mange bord, trengs litt oppudsing/vasking av sofatrekk og tepper.

Bestilte en omelett med bacon, som vi delte på to. Vi fikk en stor god omelett med ost og bacon, samt en god salat til. Da omeletten var stor kunne det vært 2 skiver brød til, ikke bare en. Tok te og appeldinjus til maten og det var også godt.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, P1870UJtoms
Anmeldt 15. september 2018

Med kona og dattera på 4 år skulle vi spise en liten lunsj på Nom.
På menyen har de en kategori "For den skikkelig sultne", og jeg spurte om det var greie porsjoner for en voksen. Ja, veeldig store, svarte dama bak disken.
Da lasagnen var klar lurte jeg på om de hadde glemt å legge maten på tallerkenen; der var en liten terning på ca. 1,5 cm høyde som jeg valgte å gi til datteren på fire år. Hun spiste hele, og var fortsatt sulten. Jeg måtte spørre i disken om det ble gjort en feil, men nei, det var slik de serverte lasagne for "den skikkelig sultne". Jeg sa i klartekst at dette var skuffende og villedende, men de løftet på skuldrene og skjønte ingen ting. For å si det slik: ikke rart at lokalet var tilnærmet tomt, og at folk bare er innom èn gang, som nok blir den første og siste. Styr unna med mindre du går på stram diett og blåser i hva det koster. Stedet skal allikevel ha kreditt for god beliggenhet og fin atmosfære, og den lille "smaksprøven" som jeg tok en teskje av, hadde god smak, men kunne til nød bare mette en 2-3-åring. Håper stedet går konkurs slik at en real aktør kan komme på banen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, gmh899
Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

God mat, men lite mat til en litt voksen pris. BBQ burgeren var nedlesset med saus, så det ble litt for mye klin.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Revenos
Anmeldt 12. desember 2016 via mobile enheter

Bestilte en kyllingsandwich. Den var fryktelig tørr og smakløs. Her må man kunne forvente mye mer til en pris på 99kr. Det er tross alt to brødskiver klasket sammen men noe småtteri inni. At de i tillegg tar 40kr for en liten flaske vann er nesten ran.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, 544ThorT

Reisende som så på Nom - deli, dining & food to go, så også på

Har du vært i Nom - deli, dining & food to go? Del dine erfaringer!