“Ordentlig kebab”

Balkan Pizza & Kebab House
Vurdert som nr. 12 av 27 Restauranter i Ski
Kjøkken: Fra Midtøsten, Pizza
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

En veldig koselig restaurant med gode burgere, pizza og skikkelig kebab. Ikke gatekjøkken kebab men ekte kebab i restaurant stemning. Hyggelige folk bak disken og veldig greie priser.

1  Takk, 86jonasberg

Anmeldt 29. august 2018 via mobile enheter

Utrolig uhøflig mann i kassen, ble omtrent skjelt ut fordi vi ikke visste hva de forskjellige kebabene var. Ikke var maten god heller. Ser det er andre som har klaget på servicen her også. Anbefaler heller å gå et annet sted!

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Francesca E
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Noen ganger lever et utested utelukkende på ryktet sitt. Dette har Balkan Ski gjort nå de siste 2-3 årene, men det jeg fikk sist jeg spiste var stusselig. Prisen har gått opp, og mengden har minket, dog er de ikke sparsomme med saus, det lille kjøttet som var, formelig svømte i saus.
Siden de startet har de tapt seg, og varmeskapet på meny er mer fristende.
Vi trenger enten en konkurranse på feltet eller en betydlig forbedring.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Jon R
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

God kebab og bra service.
Her var det mye folk hele tiden så et populært sted og spise rett bed Thon Hotell

Dato for besøk: juli 2018
Takk, p_l_242
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

To FN-veteraner måtte jo teste ut dette stedet når vi først var i Ski.
Hyggelig betjening, rask service og en gigantisk stor pizza! Og pizzaen var super dobro!
Mimring i rene lokaler over en pizza som tok oss tilbake 23 år tilbake i tid, samme smak og kvalitet som dengang.
Kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Elisabeth E

Reisende som så på Balkan Pizza & Kebab House, så også på

Har du vært i Balkan Pizza & Kebab House? Del dine erfaringer!