“Stor og god kebab.”

Balkan Pizza & Kebab House
Vurdert som nr. 12 av 27 Restauranter i Ski
Kjøkken: Fra Midtøsten, Pizza
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Stoppet innom etter anbefaling etter kino, og det skuffet ikke.
Jeg spiste det de kaller rulle kebab, som er kebabkjøtt i en stor lefse.
Smakte veldig godt.stor og god.
Pluss for brus i 1/2 liter.
Helt greit priset.
Rene fine doer.

2  Takk, eivindm2013

Anmeldt 17. juli 2020

Hyggelig betjening, men de samme hanskene er på under betjening av kassaappatatet, skriving med penn og samtidig tar i maten med de samme hanskene. Ellers helt grei mat.

2  Takk, Kjernen
Anmeldt 8. mars 2020

Velsmakende pizza med sprø bunn.
Valgte "Balkan spesial"-varianten.
Pizzaen kom raskt på bordet. Hyggelig betjening!

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, HansHBj
Anmeldt 24. september 2019

Spiste kebab, god smakfull, nok i massevis.
Dette er et gatekjøkken, men i hvert fall kebaben ligger et godt hakk over hva man forventer av gatekjøkkenmat, hyggelig innredning gir også godt inntrykk. Ser litt trist ut fra gata

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Arne R
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Fast stopp på Balkan etter kino, jeg velger pizza og den er alltid topp, italian style. Mannen velger kebab og er alltid happy med den. God, rask service og hyggelige folk

Dato for besøk: august 2019
Takk, Lise E

Reisende som så på Balkan Pizza & Kebab House, så også på

Har du vært i Balkan Pizza & Kebab House? Del dine erfaringer!