“De har tapt seg og blitt dyrere ”

Balkan Pizza & Kebab House
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Ski
Kjøkken: Fra Midtøsten, Pizza
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Når jeg bodde i Ski for 3 år siden var kebaben deres den beste på Østlandet, tok en tur innom i dag og bestilte kebab tallerken, ble veldig skuffet, nå er den midt på tre, kjøttet og sausen er ikke det samme og pris har steget. Kommer ikke tilbake

Takk, 325ronnys

Anmeldt 9. januar 2021

Hyggelig betjening, maten kommer raskt. Bestilte en sterk kebabrull. Den ble pakket i sølvpapir. Hadde 7-8 min å kjøre. Når jeg kommer hjem er den lunken, antagelig pga kald salat i rullen. Smaker godt, godt kjøtt og god saus. Absolutt å anbefale.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, raymondtF5987VO
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Stoppet innom etter anbefaling etter kino, og det skuffet ikke.
Jeg spiste det de kaller rulle kebab, som er kebabkjøtt i en stor lefse.
Smakte veldig godt.stor og god.
Pluss for brus i 1/2 liter.
Helt greit priset.
Rene fine doer.

2  Takk, eivindm2013
Anmeldt 17. juli 2020

Hyggelig betjening, men de samme hanskene er på under betjening av kassaappatatet, skriving med penn og samtidig tar i maten med de samme hanskene. Ellers helt grei mat.

2  Takk, Kristian Wibe A
Anmeldt 8. mars 2020

Velsmakende pizza med sprø bunn.
Valgte "Balkan spesial"-varianten.
Pizzaen kom raskt på bordet. Hyggelig betjening!

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, HansHBj

Reisende som så på Balkan Pizza & Kebab House, så også på

Har du vært i Balkan Pizza & Kebab House? Del dine erfaringer!