“Over all forventning ”
Anmeldelse av Tandoori Palace

Tandoori Palace
Vurdert som nr. 1 av 28 Restauranter i Ski
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Varmt og trivelig en vinterkveld. Litt for mange ledige bord (mindre problem for gjestene enn for vertene). Hyggelige servitører og riktig god mat. Valgte stedets fireretters meny som gir value for money. Vi kunne nok tålt medium + i styrkegrad. Ypperlig italiensk ripasso. Dette ga mersmak. Takk for en trivelig kveld.

1  Takk, magnen2018

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Svært hyggelig og imøtekommende personale, rene og greie (kanskje litt utdaterte?) lokaler, rask servering, svært god mat!

3  Takk, mumminini
tandooripalaceski, Daglig leder på Tandoori Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2022

Hei,

Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Maten smakte veldig bra, og servitøren var hyggelig. Spist her flere ganger og har alltid vært fornøyd.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Kristoffer S

Hei Kristoffer,

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig personale og god stemning i restauranten. Maten smaker som alltid deilig, spesielt med en indisk øl ved siden av. Anbefales på det varmeste! Mulighet for take away også. Hvorfor dra til Oslo, når du har Tandoori Palace i Ski.

2  Takk, Stein_Nost

Hei Stein,

Anmeldt 17. august 2018

Kjempegod indisk mat, deilig dessert og fantastisk god service! Hadde en hyggelig kveld på Tandoori Palace sammen med familien, og gleder meg til å spise der igjen! Denne restauranten anbefales på det sterkeste!

Ta turen innom Tandoori Palace for en herlig opplevelse:)

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Diivyaaa

Reisende som så på Tandoori Palace, så også på

Har du vært i Tandoori Palace? Del dine erfaringer!