“MEGET BRA....”
Anmeldelse av Tandoori Palace

Tandoori Palace
Vurdert som nr. 1 av 28 Restauranter i Ski
Anmeldt 17. august 2021

Var innom tirsdag sammen med min mor. Meget bra mat og ypperlige smaker. Meget hyggelig betjening. Kommer snart tilbake....

Dato for besøk: september 2020
Takk, J5177OAtomh
tandooripalaceski, Owner på Tandoori Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2021

Hei Tom,

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse!

Vi ser frem til å ønske dere velkommen igjen

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, god atmosfære, god service som vanlig! En helt klar innertier for oss. Kommer snart tilbake! Prismessig, helt ok.

Takk, Nomad46480686846
tandooripalaceski, Daglig leder på Tandoori Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei Nomad,

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse!

Vi ser frem til å ønske deg velkommen igjen! God sommer ☀️

Anmeldt 13. mars 2021 via mobile enheter

Vi ble tatt godt imot og fikk raskt bordplass i en liten avkrok i lokalet (vi hadde bestilt bord i forkant). Bestillingen var rask og effektiv, drikke kom raskt til bordet men maten tok litt vel lang tid å servere to sultne gjester. Vi bestilte Tandoori Palace Special mix som bestod av lam, scampi og kylling. Fantastisk god mat! Til maten bestilte vi indisk rødvin (Himalaya Tempranillo) og indisk alkoholfritt øl (Cobra). Vinen var fantastisk god til dette måltidet.

Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, 129bjartea
tandooripalaceski, Daglig leder på Tandoori Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. mars 2021

Hei Bjartea,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding!

Dette har blitt videreformidlet til kjøkkenpersonalet og vi beklager ventetiden på maten.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen igjen!

Anmeldt 20. desember 2020

Spiste Tasty Menu -en pakke meny. Kan anbefales på det varmeste. Meget god mat, god og hyggelig service. Koselig sted som er stilig oppusset. Smittevern var god ivaretatt. De ulike rettene kom med passe intervall, og oppmerksom betjening.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 622lailaj
tandooripalaceski, General Manager på Tandoori Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2020

Hei,

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse!

Vi ser frem til å ønske dere velkommen igjen.

God jul og riktig godt nyttår!

Anmeldt 11. november 2020 via mobile enheter

Dette er en av de beste indiske restaurantene jeg har besøkt. Du blir alltid tatt i mot med et smil av servitørene, og servicen er utmerket. Ikke minst smaker maten fantastisk. Mine favoritter er Tandoori Scampi (deilig hvitløksmarinert scampi) og Butter Chicken. Jeg må si jeg har spist mye Butter Chicken, men Tandoori Palace har den beste

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, dipshi_sg
tandooripalaceski, Owner på Tandoori Palace, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2020

Hei,

Tusen takk for en hyggelig anmeldelse!

Vi ser frem til å ønske deg velkommen igjen.

Reisende som så på Tandoori Palace, så også på

Har du vært i Tandoori Palace? Del dine erfaringer!