“God thaimat! ”
Anmeldelse av Sushi Søstre

Sushi Søstre
Vurdert som nr. 6 av 27 Restauranter i Ski
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig spisested, rent og fint lokale.
Veldig god mat! Hyggelig betjening!
Kan virkelig anbefales!

Takk, larsjohang

Anmeldt 2. oktober 2018

Atypisk sted og som forventet ved ankomst, men du verden så godt og rikelig med mat, kommer helt klart tilbake hit,
Asiatiske retter og herlig sushi.
Vennlighet og god plass med utsyn fra 2etg.

Dato for besøk: august 2018
Takk, john_s190479
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Super god sushi!! Og for så vidt de andre rettene:) Vi har pleid å spise take-away her men etter at de pusset opp og fikk restaurant oppe spiser vi også der :)
Kan virkelig anbefales.

Takk, imh515
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Fikk maten rask, og smakte veldig godt. Hyggelige servitør, men var litt surrete. Var god atmosfære i restauranten.

Takk, Kristoffer S
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

God sushi og greie thai-retter uten særpreg. Hyggelig og serviceminded betjening. Godt egnet for familier med barn, men fravær av «hvite duker» og tidlig stengetid (tror kjøkkenet stenger kl 21) antyder at det ikke er stedet for romantiske restaurantkvelder. Sats heller på take away.

Takk, magnen2018

Reisende som så på Sushi Søstre, så også på

Har du vært i Sushi Søstre? Del dine erfaringer!