“Aldri igjen”
Anmeldelse av Sushi Søstre

Sushi Søstre
Vurdert som nr. 6 av 27 Restauranter i Ski
Anmeldt 24. juli 2020

Mest skuffende sushien vi noen gang har spist.
Vi kommer aldri til å spise her igjen.
Velg en av konkurrentene i stedet.

Takk, RVGP1984

Anmeldt 15. mars 2020 via mobile enheter

Dårlig kundeservice, ikke sprøstekt and, og altfor tynn "saus".
Jeg spurte om ekstra tilbehør, og han svarte på en frekk måte. Han sa indirekte at jeg er dum kunde som ikke kan lese.
Jeg veit ikke om han på kassa er rasist, eller om de mangler kniv. (Fikk kun skje og gaffel).
Anden var sprø på kanten, men ikke på toppen. Sausen ville jeg nesten kalle for suppe. Den er så tynn.
Kommer aldri tilbake igjen..

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, JAM1234567890
Anmeldt 15. mars 2020 via mobile enheter

Kom inn her på søndag kl 1330 for å bare bestille noe mat . Han som stod i kassen ga dårlig kunde service til min bestevenn . Hun spurte bare om et enkelt spørsmål om det var innbakt og han svarte frekt nei er bare ekstra tilbehør på en ekstremt frekk og dårlig måte slik at jeg ikke ønsker å komme tilbake om det gjentar seg en gang til . Han sa feks ser du ikke det står på menyen at det Inneholder slikt osv og hun sa hun visste det og sa hun kan leste men han ga seg ikke og fortsettet noe som var svært provesernde for henne. Ellers maten er god som vanlig .

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, AndreasE1579
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Dette er det beste stedet jeg anbefaler i Viken som serverer sushi og asiatisk mat. Fantastisk mat og atmosfære

Dato for besøk: november 2019
Takk, tomgH3802TB
Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Har bestilt her flere ganger på take away og spist her m venner noen ganger. Nydelig mat, koselig atmosfære og hyggelig betjening. Prisene er helt ok. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, NorwayfamilyS

Reisende som så på Sushi Søstre, så også på

Har du vært i Sushi Søstre? Del dine erfaringer!