“Lotus House - kan bedre”
Anmeldelse av Lotus House

Lotus House
Vurdert som nr. 7 av 28 Restauranter i Ski
Anmeldt 22. januar 2019

Jeg har spist mat hos Lotus House siden den opprinnelig het Axen 45 tilbake på slutten av 90 tallet.
Nylig har Lotus House fått nye eiere og jeg skal være ærlig å si at de sikkert kan bedre.
Jeg sitter igjen med følelsen at sausene er mer olje enn saus og smak, etter å bestilt take away ett par ganger. Mindre oljete saus og mer autentisk smak ønsker jeg meg.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, bud7200

Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Dette er kanskje et av de få spisestedene i Ski som er gjennomgående stabil både i kvalitet, porsjon, størrelse samt pris.
Selv om hovedgrunnen til et besøk på Lotus house er den gjennomgående gode service'en, er ikke maten og forakte heller. Den passer både til store og små. Med et godt utvalg av Kinesisk mat tilrettelagt for Norske ganer er dette absolutt et sted og satse på.
Selv om stede ligger litt uheldig til, er det enkelt og ha oversikt over ungene sine om de vil ut og leke i påvente av maten. Dog tar ikke det lange tiden.
Det skal mye til for og gå derifra uten og ha fått døyvet sulten sin, og en obligatorisk kjærlighet på pinne til barna er alltid like poppulært!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, JonR390
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Storfamilien spiste middag og prøvde mange ulike retter. Ingenting utmerket seg spesielt, det var helt grei kinamat. Ingen kulinarisk høydare, men vi ble mette og ikke ruinert. Mormor syntes servicen var topp - hun hadde glemt brillene og fikk låne av servitøren så hun kunne se menyen.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, Nina H
Anmeldt 25. desember 2017 via mobile enheter

Rimelig og god mat i store porsjoner..
Får påfyll av både ris å kaffe hvis du vil
Hyggelig betjening
Anbefales på det varmeste...

Dato for besøk: desember 2017
Takk, nilsjohano
Anmeldt 1. oktober 2017 via mobile enheter

Lotus house leverer hver gang. Vi er flittige besøkende og er like fornøyd hver eneste gang. Perfekt service, fantastisk mat, rent og pent

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Camillalie

Reisende som så på Lotus House, så også på

Har du vært i Lotus House? Del dine erfaringer!