“Sånn passe”
Anmeldelse av Cafe Sjarm

Cafe Sjarm
Vurdert som nr. 3 av 28 Restauranter i Ski
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Har vært her flere ganger, og stedet står til sitt navn. En sjarmerende kafé med nystekte boller og spennende meny. Dessverre opplevde jeg at maten så mer spennende ut i menyen enn det vi fikk servert. Bestilte en kyllingsandwich og fikk servert kjøleskapkald tørr kyllingfilet på et godt landbrød. Dette trakk veldig ned. Jeg forventer noe annet enn gårsdagens kyllingrester på en brødskive når jeg bestiller mat på cafe. Forøvrig har tidligere besøk vært vellykket og jeg håper de holder koken. Ski trenger steder som Sjarm, da bare med ferske råvarer, takk.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, 262martes
Ingunn E, Eier på Cafe Sjarm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2019

Takk for konstruktiv ris og ros. Beklager at du fikk tørr kyllingen på ditt smørbrød. Kyllingen stekes 30 min i ovn hver morgen og ofte flere runder iløpet av dagen, hvis det går masse av den. Men vi avkjøler den da vi ikke kan holde den varm over tid. Og vi syns den passer godt som kald i salat og på smørbrød sammen med den deilige chillimangomajonesen og er en av våre mest populære retter.

Anmeldt 17. november 2018

Vi spiste omelett, røkelaks-smørbrød og kanelsnurr, og alt smakte veldig godt. Omeletten og røkelaks-smørbrødet var veldig pent anrettet. Men det tok veldig lang tid å få maten. Dette er et populært sted for folk i alle aldre.

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

God mat, nydelige kanelboller og meget hyggelig betjening Koselige lokaler gjør det definitivt verdt et besøk når man er i Ski

Takk, joachimhoff
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Helt nydelige bakevarer og brød. De garantert beste kanelsnurrene i Ski. Koselig sted å ta en kaffe og eller lunsj.

Takk, UnniLL
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Mitt førstevalg i Ski. Veldig trivelige lokaler både inne og ute. Maten er også veldig bra. Stort pluss for egen øl

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kristian F

Reisende som så på Cafe Sjarm, så også på

Har du vært i Cafe Sjarm? Del dine erfaringer!