“KJEMPEGODT:)”
Anmeldelse av Cafe Sjarm

Cafe Sjarm
Vurdert som nr. 3 av 25 Restauranter i Ski
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Beste kafeen i hele Universet, hvis du drar dit kommer du ikke til å angre et sekund:D
Jeg anbefaler i hvert fall bollene

Dato for besøk: september 2019
Takk, lompe54

Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Hyggelig lite bakeri i Ski sentrum. Perfekt sted for å møte venninner over en kopp kaffe og kjempegod deilig gjærbakst.
Koselig innredet med hyggelig betjening bak disken.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Lill-Karin
Anmeldt 2. juli 2019

Veldig hyggelig å ta en kaffe med kake eller bakst.sentralt beliggende i gågata i Ski. Veldig hyggelig folk.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Torermittnavn
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Har vært her flere ganger, og stedet står til sitt navn. En sjarmerende kafé med nystekte boller og spennende meny. Dessverre opplevde jeg at maten så mer spennende ut i menyen enn det vi fikk servert. Bestilte en kyllingsandwich og fikk servert kjøleskapkald tørr kyllingfilet på et godt landbrød. Dette trakk veldig ned. Jeg forventer noe annet enn gårsdagens kyllingrester på en brødskive når jeg bestiller mat på cafe. Forøvrig har tidligere besøk vært vellykket og jeg håper de holder koken. Ski trenger steder som Sjarm, da bare med ferske råvarer, takk.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 262martes
Ingunn E, Eier på Cafe Sjarm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2019

Takk for konstruktiv ris og ros. Beklager at du fikk tørr kyllingen på ditt smørbrød. Kyllingen stekes 30 min i ovn hver morgen og ofte flere runder iløpet av dagen, hvis det går masse av den. Men vi avkjøler den da vi ikke kan holde den varm over tid. Og vi syns den passer godt som kald i salat og på smørbrød sammen med den deilige chillimangomajonesen og er en av våre mest populære retter.

Anmeldt 17. november 2018

Vi spiste omelett, røkelaks-smørbrød og kanelsnurr, og alt smakte veldig godt. Omeletten og røkelaks-smørbrødet var veldig pent anrettet. Men det tok veldig lang tid å få maten. Dette er et populært sted for folk i alle aldre.

Takk, Ingeborg56

Har du vært i Cafe Sjarm? Del dine erfaringer!