Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Særdeles hyggelig lun plass og velkomst. Ble anvist til nedre del av campingen. Ikke så mye utsikt, men ikke noe problem. Lunt for nordavinden, blå himmel og sol. Sanitær, søppel og resepsjonsområdet rent og ryddig. Nydelig sted!

Takk, 683hegeh
Anmeldt 4. juli 2020

Styr unna! Fin plass, men oppholdet ble ødelagt av personalet som forsuret tilværelsen. Han kom flere ganger med sure, spydige, meningsløse kommentarer. Svært lite vennlig slik man hadde forventet. Vi dro herfra lenge før vi hadde planlagt, og kommer aldri tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2020
3  Takk, Klokturist50
Anmeldt 2. juli 2019

Denne plassen kan anbefales på det varmeste.
Flotte sanitærforhold og kokemuligheter.
Kort vei til nydelig strand og mange fine turområder.
Hele området er svært velstelt og vertskapet gjør alt for at vi gjester skal trives.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, gerdtove
Anmeldt 8. desember 2018

Ankom Brusand camping på formiddagen og vi fikk velge oss en plass helt nede på en fin gressplen. Kort veg til en kjempefin sandstrand. Litt minus for lang avstand til sanitærbygg som var rent og fint. Liten kiosk i resepsjonen.
Alt i alt en fin campingplass som vi gjerne kommer tilbake til.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, BjR1956
Anmeldt 21. oktober 2018

en fantastisk kamping...ikke langt ifra havet. Utrolig mye sand og hav. En utrolig bra plass.... Her kan en virkelig få oppleve spania på norske kysten med sol, sand og hav. Utrolig plass. Som har hytter og plass til vogner.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, jonpetteroie