Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Ufyselige eigere av plassen som springer rundt å forfølger både voksen å barn. Her er det ikke lov å spille litt musikk i det hele tatt, enten det er dag eller kveld, eller om ingen andre hører det, så er det ikke lov å kose seg. Anbefaler INGEN å dra til denne diktatur staten på Brusand. Voldelig og truede kar som springer rundt å leker fengselsbetjent i sitt eget lille fengsel. Veldig trist da det er en fin plass. Vi betalte 13.000 for å være der i et år, men etter vi fant ut hvordan de oppfører seg valgte vi å dra vogna med. Jeg kunne få pengene igjen om jeg beklaget, noe jeg gjorde for å få pengene igjen, men det var kun derfor, for verken jeg eller noen av de andre skylder en unnskyldning, i motsetning til eierene. Hiver gåstokken sin etter gjester og spionerer i buskene ved lekeplassen!!

8  Takk, danevenh
Anmeldt 19. juli 2021

Nydelig strand å flott campingområde. Men styr unna pga eierne som er uhøflige, rett og slett ufyselige, å vil helste bestemme over alt du foretar deg. Barna ble iakttatt og fulgt med. Siste gang vi setter våre ben der

7  Takk, 722wencheh
Anmeldt 19. juli 2021

Mange dårlige og ufortjente anmeldelser her. Har hatt vogn her i snart 15år og har ingen ting å klage på. Dette er en fantastisk plass å feriere, men selvfølgelig må vi rette oss etter reglene på campingen. Det er bare å følge reglene så går det greit. De som tøyer reglene og lager noen negative fantasi historier etter repremander, tror jeg lite på.

1  Takk, 390leifmagneh
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Brusand camping er en veldig fin campingplass rett ved en nydelig sandstrand. Dessverre falmer idyllen av at plassen drives av et ektepar som driver stedet som en diktaturstat.

Selv om man forholder seg til reglene om at det skal være stille til kl 23 og at barn ikke skal leke på lekeplassen etter kl 21, går ekteparet på sine «vaktrunder» i god tid for hysje og skjenne på alle som sitter på terrassen og koser seg og prater med normal stemmer lenge før kl 23.

Hvis du tror du kan ha litt radio i bakgrunnen i forteltet ditt mens du nyter sommerferien, tar du helt feil. Musikk er nemlig strengt forbudt (også på dagtid), selv om det er så lavt at du ikke plager andre med det.

Om barn ønsker å bevege seg fra en vogn til en annen etter kl 21, blir de fotfulgt av den hissige eieren, mens han freser at «ingen barn skal være ute nå». Hva som er regnes som barn og når de har leggetid på plassen vites ikke, for det får du dessverre ikke beskjed om ved innsjekk..

Om du ønsker å ha besøk av et familiemedlem eller god venn på overnatting, eller du ønsker at noen andre i familien din eller i din vennekrets skal få låne vognen din for en helg er også dette strengt forbudt.

Det at eieren står å prater høyt om i resepsjonen at han ikke kan fordra den «yngre generasjonen» oppfattes også som lite sjarmerende og inkluderende.

Men det som gjorde vår opplevelse ekstra ubehagelig var at eieren gjemmer seg i busker for å spionere på gjestene sine. Når han ble konfrontert med dette kaller han det for å være vakt og for å passe på.. For å være ærlig så kan jeg forstå at man kanskje ønsker å passe på at ting går greit for seg om noen holder full fest, men når vi oppdaget dette var det ingen på campingen som gjordet noe merkbart utav seg.

Om du stiller spørsmålstegn ved noe av ekteparet som driver stedet sine regler og oppførsler får du bare beskjed at om han eller hun sier noe skal du kun svare JA, hvis ikke kan du dra der ifra.

En annen ubehagelig opplevelse var da han fotfulgte en dame ved campingen som motsatte seg diktaturet og overvåkingen da dette kjentes ubehagelig for henne og at de ikke hadde brutt noen regler. Eier blir da så forbannet at han kastet stokken sin etter henne, noe som er ren galskap og jeg håper det går bra med denne damen etter hendelsen. Jeg setter også et stort spørsmålstegn ved at eier kun går med stokk når han tar sine «vaktrunder» om kvelden og ikke om dagen.

Det er koselig med campingplasser som ikke inneholder festing til langt på natt og er mer familievennlige, men at du ikke skal få prate med gode naboer/venner frem til kl 23 eller at barn ikke skal få leke ute etter kl 21 blir i overkant mye for min del. Her er vi da alle voksne mennesker og så lenge du viser hensyn til andre må da dette være godt nok. At det er strengere regler på campingplassen enn hva som gjelder for et nabolag i den vanlige hverdag blir bare feil i mine øyne.

Så min anbefaling er å styre unna denne plassen om du ikke ønsker å bli overvåket av personer med stormannsgalskap som ligger å lusker i buskene for å så hoppe frem med pekefingeren og kjefter med høylytt stemme selv om du ikke har brutt regler..

7  Takk, Pernille123
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet og fint anlegg, men det hjelper lite når eierne ikke kan vanlig folkeskikk. De forsurer oppholdet med negativitet og spydigheter. Jeg er en bestemor som var der med barn og barnebarn. Eierne snakker ikke med deg hvis de ønsker å ta opp noe. De kjefter med pekefinger opp i ansiktet ditt, og tillater du deg å svare de, truer de med å kaste deg ut. Det var masse barn på lekeplassen og koste seg i nydelig vær. Kl 21.00 kom eieren og ga beskjed om at de måtte fjerne seg, fikk ikke være ute etter kl 21.00. Eieren gjemmer seg i busker og bak gjerder for å «ta» de han mener bryter reglene. Har aldri opplevd lignende oppførsel.

Ønsker dere et hyggelig opphold, velg en annen campingplass.

9  Takk, Mette1601