Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig tømme muligheter for campingvogn/bobil.
Følte vi var til bry av de ansatte på campingen. (Overhørte at de snakket nedsettende om beboere)
Det er ikke lov til å legge ut matte i forteltet. (Plenen var full av klippet gress som vi dro inn i vogna)
En kan heller ikke sitte rolig å snakke i forteltet etter kl 23. Måten en blir snakket til føltes ubehagelig og dårlig stemning generelt.
En blir også låst inne med en port etter kl 23 (kortet fungerer ikke etter det).

Romtips: Låst inne / ute etter kl 23
2  Takk, Sigurd F
Anmeldt 27. juli 2021

Brusand Camping har en veldig fin beliggenhet som ligger tett opptil en av de fineste strendene på Jæren.

Men det stopper der og det er trist. Campingplassen har et svært bra potensiale men er dessverre en campingplass jeg anbefaler alle å kjøre forbi.

Vi leste en del tilbakemeldinger før vi valgte Brusand Camping. Vi registrerte at flere hadde skrevet at de var kastet ut pga. at de hadde sittet og pratet om kvelden. Ja, den har vi hørt før tenkte vi og konkluderte med at vi svært gjerne ville bo på en plass som ikke tillot festing til langt på natt. Men de som skriver at plassen blir drevet diktatorisk har helt rett. Når klokken er 2300 går vakter rundt og forlanger at alle må gå inn i vognene sine og sitte. De ville ikke ha prating i forteltet engang.

Siden vi var 3 familier som reiste sammen var det kjekt å samles i forteltet til den ene familien. De hadde små unger så derfor satt vi hos de. Siden ungene hadde lagt seg pratet vi åpenbart lavt. Men likevel fikk vi beskjed om å sitte i vognen. Det kunne vi ikke gjøre siden ungene hadde lagt seg. Så vi måtte gå i hver vår vogn og sitte der.

Videre stenger de lekeplassen kl. 2100 og jager ungene bort. Uforståelig, det er vel ingenting på en familiecamping som er kjekkere enn å høre barnelatter fra lekeplassen?

Våre ungdommer ville ta seg en tur til Bryne en kveld. Men eierne stenger porten kl. 2300 og nektet å låse den opp. De kjeftet og sa at de skulle ha helt ro på plassen etter 2300 og ingen skulle bevege seg hverken ut eller inn. Du er rett og slett innelåst.
Det resulterte i taxi regning på 1000 kr. tur retur.

Videre nekter de i utgangspunktet at man kan slå opp fortelt dersom man bor der mer enn 2-3 dager. Og dersom man på nåde får slå opp teltet er det helt forbudt å ha matte på bakken. De er redd for plenen.

Ved ankomst får man ingen informasjon om hverken hvor toalett kan tømmes, vann hentes eller når porter blir stengt. Man må finne ut av alt selv og dersom man ikke finner ut av ting får man kjeft. Dersom man spør føler man at man er til bry.

Vi har feriert med campingvogn både i Norge, Sverige og Danmark i 13 år og aldri opplevd noe som er i nærheten av så dårlig service som dette. Hold dere unna!

3  Takk, 766henningf
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Ufyselige eigere av plassen som springer rundt å forfølger både voksen å barn. Her er det ikke lov å spille litt musikk i det hele tatt, enten det er dag eller kveld, eller om ingen andre hører det, så er det ikke lov å kose seg. Anbefaler INGEN å dra til denne diktatur staten på Brusand. Voldelig og truede kar som springer rundt å leker fengselsbetjent i sitt eget lille fengsel. Veldig trist da det er en fin plass. Vi betalte 13.000 for å være der i et år, men etter vi fant ut hvordan de oppfører seg valgte vi å dra vogna med. Jeg kunne få pengene igjen om jeg beklaget, noe jeg gjorde for å få pengene igjen, men det var kun derfor, for verken jeg eller noen av de andre skylder en unnskyldning, i motsetning til eierene. Hiver gåstokken sin etter gjester og spionerer i buskene ved lekeplassen!!

8  Takk, danevenh
Anmeldt 19. juli 2021

Nydelig strand å flott campingområde. Men styr unna pga eierne som er uhøflige, rett og slett ufyselige, å vil helste bestemme over alt du foretar deg. Barna ble iakttatt og fulgt med. Siste gang vi setter våre ben der

7  Takk, 722wencheh
Anmeldt 19. juli 2021

Mange dårlige og ufortjente anmeldelser her. Har hatt vogn her i snart 15år og har ingen ting å klage på. Dette er en fantastisk plass å feriere, men selvfølgelig må vi rette oss etter reglene på campingen. Det er bare å følge reglene så går det greit. De som tøyer reglene og lager noen negative fantasi historier etter repremander, tror jeg lite på.

1  Takk, 390leifmagneh