“Koselig overnattingssted med nydelig atmosfære”
Anmeldelse av Josygaard

Josygaard
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Kalvatn
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk koselig sted med trivelig og inkluderende vertskap som fikk oss til å føle oss svært velkommen. Spiste hjemmelaga kjøttkaker med hjort i til middag som var nydelig stedet har 6 rom til utleie og kjøkken, bad og en tv-stue som vi kunne disponerer. Rommet vårt var rent og innbydende med nydelig utsikt. Bestilte frokost som sto klart til oss på morran. Anbefaler dette stedet på det varmeste. Takk for oss

Takk, 866beatel

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

En opplevelse å komme hit. Anbefales på det sterkeste. Norsk tradisjonsmat av god kvalitet. Tar turen hit gledelig igjen.

Takk, beatev572
Anmeldt 17. august 2019

Super hyggelig vertskap og nydelig mat! Anbefales på det sterkeste! De har laget det skikkelig flott til og har en nydelig atmosfære.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Selma D
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Et utrolig koselig og personlig sted, med en veldig hyggelig betjening og atmosfære! God mat, flotte omgivelser og fantastiske mennesker Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: august 2017
Takk, asofieolsen
Synnøve L, Eier på Josygaard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding .
Velkommen tilbake

Anmeldt 4. august 2017

Hyggelig, hjemmekoselig og god hverdagskost. Fikk også testet fiskelykken i vannet rett nedenfor. Veldig trivelig betjening. Kan også være at verten tar en trall :)
Husk også å besøke butikken i underetasjen.

Dato for besøk: april 2017
Takk, Tor H
Synnøve L, Eier på Josygaard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2017

Takk for at du var fornøyd med stedet. Hjertelig velkommen tilbake

Har du vært i Josygaard? Del dine erfaringer!