eDreams
FindHotel
Agoda.com
Etrip
Anmeldt 24. juli 2021

Rent og pent. Meget hyggelig vertskap. Rolig. Veldig gode senger og vi sov ekstra godt. Herlig kjøkkeninnredning der en god frokost sto klar i kjøleskapet. Traktet oss kaffe som vi tok med på bilturen videre.

1  Takk, egilh_vardl2021
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig vertskap, gode senger, rent og alt lå til rette for en hyggelig kveld. Flotte landlige omgivelser og en herlig stemning av norsk bonderomantikkSengeklær, dusj og håndklær på huset. Anbefales på det varmeste. Til og med tenåringene var fornøyd

1  Takk, 644ragnas