eDreams
Priceline
FindHotel
Etrip
Anmeldt 28. juli 2021

Bodde tre netter på Josygaard. utrolig koselig vertskap,rene fine soverom! Synnøve tar til og med oppvasken din! Veldig bra service,og fine fellesområder både ute og inne :) anbefales virkelig! Her kommer vi tilbake :)

Takk, HanneW9
Anmeldt 24. juli 2021

Rent og pent. Meget hyggelig vertskap. Rolig. Veldig gode senger og vi sov ekstra godt. Herlig kjøkkeninnredning der en god frokost sto klar i kjøleskapet. Traktet oss kaffe som vi tok med på bilturen videre.

1  Takk, egilh_vardl2021
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig vertskap, gode senger, rent og alt lå til rette for en hyggelig kveld. Flotte landlige omgivelser og en herlig stemning av norsk bonderomantikkSengeklær, dusj og håndklær på huset. Anbefales på det varmeste. Til og med tenåringene var fornøyd

1  Takk, 644ragnas
Anmeldt 1 uke siden