Agoda.com
Anmeldt 21. juli 2022

To personer bestilte: kom til seng med en dyne + en pute. Måtte ringe eier, som ba oss låse oss inn i en annen container og selv hente sengetøy der. Skittent bak dør til «bad» og oppi luftelyre over dusj. Billig plastservise. TV uten funksjon, kun kinesisk «oppskrift». To stoler utenfor, møkkete og fulle av grønn algevekst. Vi bodde to netter: søppel ikke tømt, ingen rydding 😱 Det kom en person og tømte søppel + tre andre som ryddet én av de andre containerene, ingen snakket til oss eller hilste. De skriver på facebook at de har basseng, men det er jo det offentlige Austevollbadet, som ligger ved siden av. Årsak til at vi leverer to stjerner: fin utsikt.

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, mariannesK2257AO