“God mat og svært hyggelig betjening”
Anmeldelse av Tesisner Cafe

Tesisner Cafe
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Fyresdal
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Stedet gikk under navnet Teisner Mathus - se egen nettside. Vi dro innom etter fjelltur og syntes menyen på nettet så spennende ut. Vi ble møtt av veldig imøtekommende betjening og fikk bord ute med fin utsikt mot Fyresvatn. Bestilling, servering og oppfølging fra betjeninga var upåklagelig og gav en genuin opplevelse av at her var vi velkomne gjester. Maten var veldig god, anbefales.

Takk, Kurt E

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Var på mc tur gjennom fyresdal og var her og spiste pizza og hamburger som alt er laget helt fra bunnen av nydelig mat ! Fin betjening men kunne vert litt mere intrisert i oss.

Takk, Bjørghild E
Anmeldt 13. mai 2021 via mobile enheter

Flesk og duppe, god og rikelig tradisjonsmat, med dessert og kaffe. Hyggelig plass med fantastisk beliggenhet.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, snorrek2016
Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Hyggeleg Sundagsbesøk i nydeleg høstvær. Liten spasertur på `Hamaren` før middag. Var så fint at maten ble servert ute. Kjøpte dagens som var Flesk og dubbe + plankebiff og brownie te dessert. Alt var kjempegodt og innbydande lagt opp. Blid hjelpsam og hyggeleg betjening. Meiner det vart sagt at dei flytte hit frå byen, får håpe dei får dette til. Det er ihvertfall ingenting og klage på mat, service eller lokalitetar etter vår meining.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Kai T
Anmeldt 15. april 2019 via mobile enheter

Vi tilbringer noen påskedager på Seljehommen i Fyresdal. Fristende å slippe å lage middag selv, så vi valgte å ta turen til Teisner for søndagsbuffet. Ikke veldig mange retter å velge mellom, men nok av varianter både hva middag og dessert angår. Og maten var god. Absolutt verdt pengene. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: april 2019
2  Takk, 383morten

Reisende som så på Tesisner Cafe, så også på

Har du vært i Tesisner Cafe? Del dine erfaringer!