“God dessert”
Anmeldelse av Ben's Kafé og Motell

Ben's Kafé og Motell
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Helleland
Beskrivelse: På Bens's Kafé får du nykokt kaffi direkte fra kjelen, og god hjemmelaga mat etter de beste tradisjoner. Alt fra nysteikte vafler, smørbrød og småretter til en solid middag. Kaféen er også spisesal for motellets gjester. Det er totalt plass til 150 spisegjester i kaféen. Ved stor pågang i kaféen, f.eks. om sommeren, tar vi også i bruk kjellerlokalet. Vi har også egna lokaler for bespisning av grupper (bryllup, konfirmasjon osv.) - se egen presentasjon av utleielokaler. Kaféen har skjenkeløyve for øl og vin til kafé- og overnattingsgjester.
Anmeldt 3. august 2021

Hadde det kun vært dessert vi hadde spist så kunne jeg gitt minst en stjerne til. Absolutt et sted å spise is og ha kaffe:) betjeningen er også hyggelig og trekker opp.

Kan ikke anbefale biffsnadder. Pommes fritsen er smakløs og det var lite saus på maten. Kunne ønske bernaissausen heller kom i en liten skål - det hadde både sett lekkert ut og en hadde fått følelsen av at man fikk mer. Nå var sausen gjemt under all maten.

Løvbiff i pita smakte bedre - godt pitabrød og rikelig porsjon.

Takk, Dina H

Anmeldt 7. mars 2020

Bens er kjent som veikafe med hjemmelaget mat, god mat og masse lokal historie. Her er tradisjonell hjemmelaget mat på bordet. Og selvfølgelig yndet stopp for softice og kaffestopp.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Jon R
Anmeldt 7. desember 2019

Bestilte løvbiff med pommes frites. Løvbiffen hadde de lagt over pommes fritten og dynket det hele med tynn smakløs Toro béarnaisesaus. Sausen gjorde pommes fritten myk og vassen. Simpel salat. Dårlig rydding og vasking av brukte bord. Høye priser.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, Rune H
Anmeldt 8. november 2019 via mobile enheter

Dette stedet anbefales kun hvis man bare trenger et sted å sove for en natt, og du bare vil ha tak over hodet. Desidert en av de verre sengene jeg har ligget i, og rommet var nokså skittent.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Selfuno
Anmeldt 12. september 2019

Valgte å stoppe her etter å ha fått anbefalt maten. Men for en skuffelse. Ihjelkokte gulrøtter, smakløse poteter, kjøttkaker laget av farse og rødspette som minnet meg om de værste jeg spiste på 80-tallet.
Og så en underlig burger, med pulled pork, av samme tvilsomme kjøtt som kjøttkakene. Den var toppet med noen få slingser med kjøtt som visstnok skulle forestille pulled pork. Eneste positive var at de ikke hadde ødelagt pommes friten.

Dato for besøk: september 2019
Takk, TheasReise

Har du vært i Ben's Kafé og Motell? Del dine erfaringer!