“Skuffende, salt og dyrt”
Anmeldelse av Nebbenes Sørgaende Kro

Nebbenes Sørgaende Kro
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Eidsvoll
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

På vei hjem fra juleferie på fjellet stoppet vi for å lade bilen - vi kombinerte dette med en matbit. Men det blir siste gangen vi betaler for mat på Nebbenes kro. Skuffende, skuffende, skuffende. Vassne gulrøtter og smakløse erter til salt og dårlig «elgkarbonader», potetene var også vassne. Til ostesnitselen ble det servert slapp og dårlig salat og barneporsjonen med medisterkake var en vits - en enslig og stusselig og tydelig «kjøpelaget» medisterkake er skammelig. Den unge jenten bak disken burde også fått litt opplæring i hva service betyr, hun var helt uinteressert i å yte nettopp service. Skjerp dere Nebbenes.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, matelsker992210

Anmeldt 13. oktober 2018

Det var relativt lang kø når vi kom hit. Når vi først fikk bestilt tok det lang tid før vi fikk maten. Noen fikk den etter hvert, mens det for andre tok utrolig lang tid før den kom. Enkelte måtte minne de ansatte om at de hadde bestilt og da kom omsider de siste rettene til slutt. Veldig tydelig at det var lite kontroll bak disken her. Maten smake ok, men jeg kunne nok laget det samme hjemme og fått det til å smake minst like godt. Styr unna dette stedet.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Simsim7
Anmeldt 10. oktober 2018

Tidligere ble Nebbeneskroene oppfattet som steder man fikk god tradisjonell mat til fornuftige priser. Slik er det ikke lenger. Nå får man smakløs mat som bærer preg av å ha ligget oppvarmet leeenge. Prisene er også spenstige, og man får klart en følelse av at her er det ikke yrkesstoltheten som råder, men profittbegjæret. Dårlige greier! Vi ligger unna!

Takk, Stein L
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

En svak toer. Biffsnadder, en enkel rett, burde ikke være så vanskelig å lage. Den var nesten helt uten smak. Potetene og sausen var også nesten smakløse. Salaten var litt kinakål og en pose med Thousand Island. Gir ikke 1, siden det sikkert går an å få vondere mat. Men 2’eren er svak, for dette var elendig.

Takk, gjermundt2014
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Det er lenge siden trailere og andre veifarende hadde Nebbenes som sitt faste spisested. Før serverte man hjemmelagede kjøttkaker og medisterkaker, alltid store porsjoner, og betjeningen var solid forankret i lokale mattradisjoner. Alltid lekkert tilberedt. Nå serverese det «fabrikkmat», udelikat tilberedt, og betjeningen virker uinteressert og ukvalifisert.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Kjeros

Reisende som så på Nebbenes Sørgaende Kro, så også på

Har du vært i Nebbenes Sørgaende Kro? Del dine erfaringer!