“Lite glede”
Anmeldelse av Nebbenes Sørgaende Kro

Nebbenes Sørgaende Kro
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Eidsvoll
Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

Sur betjening. Virker som de hater jobben sin. Karbonadesmørbrød med løk og speilegg var som forventet og ikke noe mer. Karamellpuddingen var grusom. Så ut som den var fra forrige uke og helt smakløs. Mener å huske at det var bra mat her før. Dette var skuffende. Stopper ikke her igjen.

Dato for besøk: august 2020
Takk, holtern71

Anmeldt 13. august 2020

Ufyselig behandling, kommer aldri til å legge igjen et rødt øre der noen gang mer. Anbefaler ingen å stoppe der

Dato for besøk: august 2020
Takk, thomasbA2570XX
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Synd at ikke mulighetene som ligger i den kjempestore ladestasjonen og bilistene som MÅ vente her mens bilen lader. Eneste forskjell er det som kalles «Tesla-burger»... Det er nok mange som kunne tenke seg litt alternativ meny enn det som alltid har blitt servert her... Skitne doer søndag ettermiddag burde vært enkelt å løse. Stedet begynner å bli skikkelig slitt. Servicen også.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, ViggiLillehammer
Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Tok med en griseklein kompisgjeng for å stuffe trynet med burger og stæsj etter knallhard helgefyll der promillen aldri helt gav seg. Men dessverre skuffet Nebbenes med skosålekjøtt som gjorde at vi dro enda kleinere og sykere enn da vi kom.

Dato for besøk: januar 2020
5  Takk, chrinaldini
Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

På vei til Trøndelag, stakk vi innom for å ta middagen der. Har i yngre dager vært der og stoppet fordi jeg husket at det hadde vært et bra sted. Lokalet er pent og ryddig, og personalet var hyggelig og serviceinnstilte. Når det kommer til maten var inntrykket et annet. Bestilte biff - godt stekt og biffsnadder. Da biffen kom var den helt blodig. Kontaktet personalet og de var enig, skulle lage en ny. Kommer med en ny biff en god stund senere og den er nesten like blodig. Har aldri i mitt liv tidligere fått servert en så blodig biff - selv om det tydelig flere ganger ble sagt "Godt stekt"! Gav opp og spiste da bare pommes frites og salat! I biffsnadderen var det veldig lite kjøtt. Totalt sett en veldig skuffende matopplevelse. Så om du er sulten og vil ha god mat anbefaler jeg at man stopper ett annet sted.

Dato for besøk: september 2019
Takk, benkarlife

Reisende som så på Nebbenes Sørgaende Kro, så også på

Har du vært i Nebbenes Sørgaende Kro? Del dine erfaringer!