“Ekstremt dårlig mat”
Anmeldelse av Nebbenes Sørgaende Kro

Nebbenes Sørgaende Kro
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Eidsvoll
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Dette var en stor nedtur. Bestilte stekt ørret.
Fikk posjonen på et minutt. Alt var ferdig lagd
Tør fisk, vasne gulrøtter. Dårligste som er servert oss på flere år.
Rett og slett.....kjør forbi.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Bjørn-Arild H

Anmeldt 22. januar 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig betjening. Fornuftige priser. Svært enkelt med parkering og finne frem til. Anbefales som ett stopp på veien for å få en god middag.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, Vilikkee
Anmeldt 29. november 2020

Her er det rom for mye forbedring. Bestillinga vår ble glemt,tok ca.45 min før vi hadde mat på bordet, slett service, og ikke veldig imøtekommende folk på jobb. Grei burger, litt harsk fries, savnet mer salat. Stopper ikke der igjen med det første.

Dato for besøk: november 2020
Takk, Kattaklore
Anmeldt 24. august 2020 via mobile enheter

Sur betjening. Virker som de hater jobben sin. Karbonadesmørbrød med løk og speilegg var som forventet og ikke noe mer. Karamellpuddingen var grusom. Så ut som den var fra forrige uke og helt smakløs. Mener å huske at det var bra mat her før. Dette var skuffende. Stopper ikke her igjen.

Dato for besøk: august 2020
Takk, holtern71
Anmeldt 13. august 2020

Ufyselig behandling, kommer aldri til å legge igjen et rødt øre der noen gang mer. Anbefaler ingen å stoppe der

Dato for besøk: august 2020
Takk, thomasbA2570XX

Reisende som så på Nebbenes Sørgaende Kro, så også på

Har du vært i Nebbenes Sørgaende Kro? Del dine erfaringer!