“Skuffet”
Anmeldelse av Loftet Gardsbutikk

Loftet Gardsbutikk
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Eidsvoll
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Bestilte en salat til over 200kr som bestod av hermetisert ananas, kylling og isbergsalat, ikke en høydare. Veldig fint plass og hyggelig personale, men ble dessverre skuffet.

Takk, ingvildruha
Happiness811888, Eier på Loftet Gardsbutikk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2021

Vi beklager på det sterkeste at du føler deg skuffet. Men vi vil også avkrefte at du sier det er hermetiserte ananas, det bruker vi ikke og har aldri brukt.
På vårt kjøkken bruker vi de fremste råvarer i alt vi serverer, om det så er isbergsalat. Selvfølgelig er det dager hvor kanskje ikke smaken sitter slik den skal, - det kan skje når all maten vi serveres lages for hånd, selv om det er en profesjonell a la cartekokk vi har.
Vi ber stort sett våre gjester si i fra med en gang de ikke syntes noe smaker, så vi får rettet det opp der og da. Det var det synd du ikke gjorde. Da hadde vi hatt en real måte å ordne opp med deg på, i stedet for å lese det her....
Men kom gjerne innom oss igjen, og legitimer deg, så skal vi gjøre alt for at du blir fornøyd igjen. :-)

Anmeldt 27. desember 2020 via mobile enheter

Rett før jul tok jeg og to venninner en tur til Loftet. Jeg har vært der flere ganger tidligere også, men tenkte at det var lenge siden sist, så hyggelig med en ny tur i førjulstiden.

Det hadde vært mye dårlig vær i forkant, så det var ganske bløtt og litt gjørmete når man skal gå fra parkeringa og inn. Men bygningene er koselige, og atmosfæren god. Her ble smittevern tatt på alvor, og man måtte skrive seg inn i en bok når man ankom, og dispensere med antibac var godt synlig og tilrettelagt.

Ettersom jeg tidligere har opplevd at retter/kaker blir utplukket i kafeen, satte vi oss ned for en matbit først. Og det var nok lurt. Det kom flere etterhvert som måtte vente på bord. På menyen denne dagen stod det flere juleretter, men ettersom vi var der på formiddagen, ville vi ha noe enklere. Ikke så mye å velge i. En i følget gikk for et smørbrød med laks, og to valgte pai med sopp. Selve paien var veldig god, men den ble servert med tørt brød og litt kjedelig tilbehør. Ettersom de har utsalg av ferske brød, skjønner jeg ikke hvorfor ikke retten kan bli servert med et ferskbaket godt brød. Eventuelt er det bedre å fjerne brødet. Jeg bestilte meg også en sitronterte med marengs, og den var veldig god. Det er mye fristende i kakedisken. Jeg har heller ikke vært 100 % fornøyd med maten ved tidligere anledninger, så noen ganger har jeg og venninner vært innom, men tatt mat og kaffe et annet sted.

Utsalg av varer finnes både i kafeavdelingen og i etasjen over. Dit opp er det en bratt vindeltrapp og lokalet er lite, men sjarmerende. Det er alltid en del julevarer i tillegg til andre småting til kjøkken og pynt. Denne dagen var det tilbud på juleting, men ellers er prisene ganske høye. Jeg tar nok en tur innom i løpet av neste år også, og det er hyggelig med kafeer som har en egen profil, men jeg føler allikevel at de har litt å gå på i forhold til mat og utvalg.

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, LineH79
Anmeldt 8. november 2020

Takk for en herlig jule middag i går. Kakene var helt fantastiske, helt utrolig at de er hjemme lagdet. Vi kjøpt flotte gaver og ga oss inspirasjon. gleder oss å komme igjen..

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 36leylaw
Anmeldt 8. august 2020

Fantastiske kaker, bra utvalg av smågodt, brød og "dingser" til litt av hvert. Atmosfæren er avslappende og god, med bugnende kornåkrer og hvile øynene på mens du nyter godsakene fra kakedisken.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Tempo380
Happiness811888, Eier på Loftet Gardsbutikk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2020

Kjære deg, for en hyggelig tilbakemelding. :-D Alt vi vil er at den tidligere stallen skal gi dere besøkende den samme roen og ikke minst gleden som var her da hestene også var her. <3
Moder Jord lever i et stadig mer fysisk og psykisk stress, og alt vi vil er å bidra helhetlig av hva norske gårdsbruk med kortreist og mat kan bidra med. For både helse, sjel og sinn. At du deler den opplevelsen, er for oss svært gledelig, og vi takker så ydmyk for din tilbakemelding. <3

Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

For en plass. På en gård ved Eidsvoll ligger gårdsbutikker Loftet! Her er det alt! kafé med kortreist mat, servert over kjøpmannsdisken av utrolig blide og servicemindede damer. Godt utvalg av glutenfritt og laktosefritt også! Møblene i lokalet består av mange ulike stoler og bord, noe som er sjarmerende. Rundt omkring er det masse ting og tang til salgs. Som feks krukker, gamle skilt, pynt etc. I 2 etasje er det fylt opp med alt fra ting i shabby chic stil til robust treting. Servietter, lysestaker, boller, servise, lamper, pynteting og masse, masse mer. Og til mange hyggelige priser!
Dette er en plass man reiser tilbake til!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, monicamB6507HT
Happiness811888, Eier på Loftet Gardsbutikk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mars 2020

Tusen takk for ditt besøk, og ikke minst din hyggelige tilbakemelding. <3 Vi ble helt rørt da vi leste den. Tusen , tusen takk.:-) Vi håper du får en fin søndagsaften, og vær hjertelig velkommen tilbake. <3

Reisende som så på Loftet Gardsbutikk, så også på

Har du vært i Loftet Gardsbutikk? Del dine erfaringer!