“Nydelig mat, som alltid”

Baragrafen Bar / Garveriet Bistro
Vurdert som nr. 1 av 6 Restauranter i Eidsvoll
Beskrivelse: Et uformelt spisested med god atmosfære, godt drikke og fantastisk beliggenhet ved Vorma og brygga i Sundet.
Anmeldt 19. september 2021

Fikk en overraskende -og utrolig koselig burdagsfeiring her med familien i går. Alle var godt fornøyd med mat og drikke -og servicen var upåklagelig og hyggelig.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 284elinf

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Go service og kjempegod mat, fin og koselig atmosfære rett ved Vorma. Vi voksne hadde pasta eidsvoll og spareribs mens ungene hadde pizza, alle kjempefornøyde!

Takk, andreas190902
Anmeldt 28. juni 2021

Alltid koselig på brygga

I dag prøvde jeg Pasta Eidsvoll og gir den lett terningkast 6!!!
Pasta, spekeskinke, bacon…. På en skål laget av sprøstekt ost!! Whats not to like? ANBEFALES!

Takk, Fruhoier
Anmeldt 20. juni 2021

Flott beliggenhet ved elven. Rent, og pent. Tydelig at de kunne vært flere på jobb da all bestilling, og servering tok lang tid. Vi fikk heller ikke bestille coctail vi ønsket da de ikke hadde tid til å lage det. Spennende meny med fristende retter. Dessverre var det meste av maten kald da vi fikk den. Når hovedretten koster kr 400 ,- forventer man at den skal være varm

Takk, HeidiE598
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og topp atmosfære! Spiste fiskesuppe og elgburger, anbefaler begge retter. Gleder oss til neste besøk :)

Takk, lonenilssen

Reisende som så på Baragrafen Bar / Garveriet Bistro, så også på

Har du vært i Baragrafen Bar / Garveriet Bistro? Del dine erfaringer!