Eidsvoll 1814 er verdt et besøk!

Både mottakelse, service og guiding var helt topp! Hyggelige og kunnskapsrike formidlere av vår... les mer

Anmeldt 15. juni 2021
helgeog
Nore, Norway
Flott sted

Veldig flott sted med historisk betydning som kjent. Velholdt uteområdet og flotte fasiliteter... les mer

Anmeldt 20. mai 2021
Flybaronen
Kongsberg, Norge

Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Meget dyktig guide gjorde dette besøket til en flott opplevelse som anbefales på det varmeste. Eget filmrom med interessant video bidro også til at dette var interessant.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, LivRhododendron
Anmeldt 2. juni 2019 via mobile enheter

Utrolig flott guidet tur gjennom Eidsvollsbygningen. Historien ble formidlet på en engasjerende og svært interessant måte. Like moro for de voksne som for barna på 9 og 12, takket være smart krydring med fun facts, avsløring av husets skjulte skap og ganger, og et spennende innblikk i prosessen som foregikk over flere uker i 1814. Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: juni 2019
1  Takk, BillieNickwill
Eidsvoll1814_museum, Kommunikasjonsrådgiver på Eidsvoll 1814, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2019

Tusen takk for fin anmeldelse. Den blir hengt opp på tavla ved personalrommet til inspirasjon før sommersesongen!

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Flott måte for barn å lære historien på - anbefales av oss! Bra formidlingsevne. (Våre barn var 6 og 9 år ved besøket)

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, lisy504
Anmeldt 19. juni 2018

Etter oppussingen fremstår Eidsvollsbygningen som et praktmonument. Det er imponerende arbeid som er utført i alle rom, og guidene er veldig dyktige.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, Nina H
Anmeldt 10. desember 2017 via mobile enheter

Vi har vært på utflukt hit i dag. Flott ramme med mye lys ute. Flinke guider i hvert enkelt rom med en blanding av historier og anekdoter. I kjelleren var både baking og lokalt husflidslag i aktivitet. Demokratisenteret var flott og moderne. Suvenirbutikken var rikholdig. Avsluttet dagen med konsert i salen hvor grunnloven ble laget. Anbefales varmt

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, HCMy