“God mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Yan Shi

Yan Shi
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Lunner
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte tre ulike retter i tillegg til en barnemeny. Alle var fornøyde med maten. Godt og saftig kjøtt, passelige porsjoner og veldig hyggelig betjening.

Takk, DokkenT
Anmeldt 30. august 2016

24 august var vi 4 stykker og spiste her. 3 bestillte innbakt svinekjøtt i sur søt saus. 1 bestillte hamburger. Den sursøte sausen må ha vært utvannet, og den smakte ikke godt. Ananasbitene i sausen var gjæret på en måte de ikke skal være, smakte nesten banan. Svinekjøttet var slimete å spise. kun 1 som spiste opp kjøttet og meste av risen. Sausen lå igjen. De 2 andre spiste bare et par kjøttbiter og lot resten ligge. Vi betalte 802 kr for uspiselig mat, og nei hit kommer vi ikke igjen. har aldri opplevd noe så dårlig på en restaurant noen gang.

Dato for besøk: august 2016
1  Takk, Kaiakk1
Anmeldt 10. juli 2016 via mobile enheter

Innbakt kylling var nydelig! Også godt med frityrstekt Ananas. Hyggelig betjening som FAKTISK snakker kinesisk på kjøkkenet! Full pott fra meg :)

Dato for besøk: juli 2016
Takk, CamillaSkj
Anmeldt 4. november 2015

Var innom Lunner for andre ærend. Hadde en time å vente og tenkte jeg kunne prøve Yan Shi. Kjøpte Biff Chop Suyi. Retten var ikke det beste jeg har fått på en kinesisk restaurant for å si det slik. Kjedelige grønnsaker og litt slimete rett. Ingrediensene samt kjøttet virket ikke ferskt, og det smakte ikke spesielt bra. Interiøret var heller ikke særlig pent. Mat flekker på stolene.
Kommer ikke til å gå tilbake dit.

Dato for besøk: november 2015
Takk, Koltrip

Reisende som så på Yan Shi, så også på

Har du vært i Yan Shi? Del dine erfaringer!