“God mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Ostereidet Kro

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Ostereidet Kro
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Ostereidet
Anmeldt 20. juli 2020

God mat og hyggelig betjening. Her selger de også kortreist mat du kan ta med deg hjem fra ulike gårder i nærheten, noe som gjør det ekstra kjekt å ta turen innom. Nydelig syltetøy, spekepølse mm. Maten er også god selv om den hadde fått ekstra høyder om de hadde tilsatt mer av den kortreiste maten de selger.
Ta turen.

Takk, 884ireneh

Anmeldt 14. januar 2020

Reint og fint, med velsmakande mat. Har også eindel spennende brød og kortreiste varer. Hyggeleg å sitje ute når det er vær til det.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, 489runeh
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Spennende utvalg med mange produkter av høy kvalitet, men lite imøtekommende og uengasjert service...

Dato for besøk: august 2019
Takk, Exploration710236
Anmeldt 5. juli 2019

Lite smilende personale ( unhappy)godt utvalg for liten og stor.Moderne,rent og gode bake varer. Hyggelig med bord ute.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, astrid8444
Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

Vi kjørte forbi på veg fra hytta og var overrasket over et veldig fint sted med veldig god mat! Vi anbefaler å stoppe her!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Espen M

Har du vært i Ostereidet Kro? Del dine erfaringer!