“Positivt gjensyn”
Anmeldelse av Ostereidet Kro

Ostereidet Kro
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Ostereidet
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Det var tid for lunch på vår veg nordover til Førde. Lunchen ble tatt på Ostereidet Kro. Den ligger på E39, og er lett tilgjengelig, og har gode parkeringsmuligheter. Jeg har for noen år tilbake besøkt kroen. Nå var den pusset opp med delvis ny innredning. De har en rikholdig meny, men siden vi kun skulle ha lunch valgte vi to sandwich med kylling og bacon til kr 189,-, som er en akseptabel pris. En kunne velge om en ville sitte i inne, delvis inne eller ute. Hyggelig atmosfære, god service. Selv om det manglet toalettpapir på toalettet (som forøvrig ligge på utsiden av restauranten), anbefaler jeg stedet.

1  Takk, AndersZorn

Anmeldt 20. juli 2020

God mat og hyggelig betjening. Her selger de også kortreist mat du kan ta med deg hjem fra ulike gårder i nærheten, noe som gjør det ekstra kjekt å ta turen innom. Nydelig syltetøy, spekepølse mm. Maten er også god selv om den hadde fått ekstra høyder om de hadde tilsatt mer av den kortreiste maten de selger.
Ta turen.

Takk, 884ireneh
Anmeldt 14. januar 2020

Reint og fint, med velsmakande mat. Har også eindel spennende brød og kortreiste varer. Hyggeleg å sitje ute når det er vær til det.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, 489runeh
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Spennende utvalg med mange produkter av høy kvalitet, men lite imøtekommende og uengasjert service...

Dato for besøk: august 2019
Takk, Exploration710236
Anmeldt 5. juli 2019

Lite smilende personale ( unhappy)godt utvalg for liten og stor.Moderne,rent og gode bake varer. Hyggelig med bord ute.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, astrid8444

Har du vært i Ostereidet Kro? Del dine erfaringer!