“Fredagstreff”
Anmeldelse av Revetal Gamle Stasjon

Revetal Gamle Stasjon
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Revetal
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Tradisjonsrikt spisested sentralt beliggende på Revetal i Vestfold. Bygget har opprinnelig vært en gammel togstasjon, stoppested Revetal på Eidsfossbanen. Bygget huser idag en Cafe/Restaurant. Vi har alt fra lunsj retter, middag, pizza og kaker. Alle rettigheter. Velkommen hit til oss!
Anmeldt 11. september 2021

Maten er grei, store porsjoner. Blir mett.
Elendig service
Hyggelig atmosfære.
Her må betjeningen lære seg serviceyrker.

Dato for besøk: september 2021
Takk, tones330

Anmeldt 14. desember 2020

Kjempe god mat bra service store porsjoner rimelige priser fra vi kom til vi reiste det var alt tip TOP vi kommer gjerne hit igjen hørte de som satt andre bordet at folk var super førnøyd de som kom hit bestandig

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 269muslumg
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Tidenes personale! Gave milde porsjoner og maten er alltid bra!

Di har gjort det absolutt beste ut av situasjonen sin!
Som er et gammelt lokale med et så som så rykte.

Disse gutta/damene gjør en høy standard i et ellers restaurant fattig området.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, sindrenb
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted-alltid smilende personale. Mye og god mat til en veldig billig penge.
Står på tripadvisor at det er stengt, men åpningstidene stemmer ikke. De er åpent hver dag.

Anbefaler å ta turen.

Dato for besøk: august 2020
Takk, marittheiste_2015
Anmeldt 19. juni 2020

Nydelig italiensk pasta. Italiensk kokk som kan go italiensk mat. Servitør vennlig, serviceminded. Rent og pent. Anbefaler på det sterkeste.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, tonem48

Har du vært i Revetal Gamle Stasjon? Del dine erfaringer!