“Grei mat (men stengt nå)”
Anmeldelse av Numedal KRO og Camping - STENGT

Numedal KRO og Camping
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Stoppet her på en av de mange gangene vi passerer her. Interiøret enkelt og greit. Betjeningen var hyggelig. Utvalget sånn middels. Vi gikk for karbonader av rein. De smakte godt. Prisnivået sånn midt på treet. Ser nå at stedet er stengt og søker nye eiere. Dessverre ikke lett å drive kafé i Numedal. Synd for flere steder hadde gjort seg med konkurranse og utvalg.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Fornebu

Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

Dårlig, lite og dyr mat. Spiste karbonade for 150 kr fikk en karbonade med poteter. Barne kjøttboller fikk kun 4 stk med noen poteter og snitzel var seig og for salt. Ikke anbefalt

Dato for besøk: august 2017
Takk, pjenssen79
Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Hyggelig sted langs veien. Enkel og god mat. Hever seg over de fleste kroer langs veien - tilbyr en rekke burgervarianter, også med elg. Måtte spørre om glutenfri til jentungen. Hun endte opp med pølse og pommes frites, greit nok - men glutenfri alternativene kunne ha vært bedre.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, steinaru2016
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Rikholdig meny med noe for en hver smak. Vi bestilte hamburgere, pizza og snitzel. Hamburgerne var helt nydelige! Anbefaler chisi og chevre. Snitzelen var gigantisk og var også supergod.

Her kan dere trygt stoppe for en god middag.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Siân R
Anmeldt 5. juni 2017 via mobile enheter

Stoppet her på vei hjem fra hytta i Nore og Uvdal. Så at det på nytt var oppe når vi kjørte forbi på vei til hytta. Sist jeg stoppet her vær det ikke mye å rope hurra for, men denne gangen ble jeg positivt overrasket. Bestilte pizza nr. 10, som het Hardanger. Denne hadde reinsdyrskav, sopp, rødløk og tyttebær. Pizzaen smakte utrolig bra og blir en av mine favoritter fremover. Så kjører du Numedalen på vei til hytta på fjellet, bør du stoppe innom her for å få en veldig bra matopplevelse på veien.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, janhalvardr