“Gode brød, dårlig pizza”
Anmeldelse av Lustrabui Bakery

Lustrabui Bakery
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Luster
Anmeldt 28. juli 2020

Lustrabui bakeri er viden kjent for godt bakverk, og de er gode på å lage brød. Da vi ankom Luster og fikk høre at de også kunne tilby pizza ble det forventninger om et bra måltid, men dessverre ble skuffelsen stor. Smakløs bunn, lite og smakløs tomatsaus, og alt for mye stekt. Svidd pepperoni som måtte pelles av, og svidd ost og skorpe smaker ikke bra. Bunnen var hvit og lite stekt på undersida, så her har de bommet med ovnen. Dette tror jeg de kunne klart veldig mye bedre, for eksempel med tynne bunner, en skikkelig saus og bedre topping. Og ikke minst, holde et øye med ovnen.

Takk, Øyvind V

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med god kaffe og bakevarer. Ble også en god pizza. Det ble toppet med veldig hyggelig service.

Takk, Kwerner70
Anmeldt 16. desember 2019

Var mye bedre før. Kom riktignok litt ut på ettermiddagen, men regnet jo med at bollene var nylaget.... og ikke laget et halvt døgn tidligere. ikke noe på skryte av.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, johnkennetha13
Anmeldt 9. oktober 2019

Handlet på Lustrabui , avdeling Sogndal. Kjøpte gulrotbrød, valnøttbrød, og div. gjærbakstkaker. Alt var veldig godt. Har også handlet på Lustrabui I Luster for et par år siden, og alt var veldig godt den gangen også.

Dato for besøk: september 2019
Takk, sabrina557
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Vi kjøpte først et grovbrød i en butikk i Gaupne.... det var fra Lustrabui bakeri. Og når vi kom til en campingplass ved Lustrafjorden (Dalsøren)så vi at bakeriet lå rett ved ! Vi handlet med et nydelig grovbrød og et par kanelsnurrer til en kafferast på Sognefjellet. Anbefales !

Dato for besøk: juli 2019
Takk, trond116

Reisende som så på Lustrabui Bakery, så også på

Marifjøra, Sogn og Fjordane

Har du vært i Lustrabui Bakery? Del dine erfaringer!