Jostedal Breførarlag Day Tours
Lang blåistur

Var på lang blåistur i sommerferien. Informasjonen i forkant var bra og alt var klargjort i... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Vacationer780812
For et eventyr!

Blue Ice hike - Fantastisk opplevelse! Vakre omgivelser og godt tilpasset opplegg basert på... les mer

Anmeldt 1 uke siden
kristinklb

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Naturen var flott og vi var heldig med været. Hadde meldt oss på denne turen da den var for nybegynner. Aldri hvert på brevandring og brukt sikkerhets line ect. Derfor var det overraskende hvor lite pedagogisk og lite forståelsesfull guiden var. Dette gjorde at opplevelsen ble noe dempet og det gir heller ikke mersmak. Vil derfor ikke oppfordre andre til å bruke dette selskapet.

1  Takk, lene1968
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vått, glatt, men flott.
Føringen var helt utmerket. Frue og datter likte seg godt på breen. Breen hadde trukket seg mye tilbake siden jeg var der sist i 1994.

Takk, 326h_vardp
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur - trygge guider med morsomme historier. Ga helt klart mersmak og vi kommer garantert tilbake

Takk, austlid
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en super guide som kunne mye om bre og området. Er en tålmodighetsprøve å gå i så langt taulag.

Takk, 648majaw
Anmeldt 21. juli 2019

Vi var på blåistur spesial på nigardsbreen, og hadde en helt fantastisk dag!! Vi var så heldige å bare være oss to på tur med brefører guide Karl. Han gjorde opplevelsen vår helt fantastisk ved å la oss bestemme mye av hva vi skulle gjøre på turen, han kunne fortelle oss utrolig mye spennende om breen, og ikke minst var det flott å være på tur med en som åpenbart elsket jobben sin. Vi fikk sett store områder på breen, spist lunsj på toppen og breklatret. Alt i alt var det en helt fantastisk tur som vi anbefaler absolutt alle å gjøre! Takket være Karls ypperlige service sitter vi igjen med en opplevelse over all forventning.
Hilsen Kine og Marius :)

Dato for opplevelse: juli 2019